Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:46:02 GMT

مردم معمار قوه مقننه و مجریه هستند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۷۳۱

مردم معمار قوه مقننه و مجریه هستند

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم معمار قوه مقننه و مجریه و اساس کار هستند و با انتخاب خود مجلس قوی و صالح تشکیل می دهند.

آیت الله صفایی بوشهری ظهر امروز جمعه ۲ اسفند ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر عنوان کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رژیم های گذشته و حتی کشورهایی که رای گیری می شود آرای مردم یا لحاظ نمی شود و یا اینکه شکلی است. 

وی تاکید کرد: در کشورهای دیگر دو حزب هر کدام افرادی را معرفی می کنند که مردم از میان این دو انتخاب کنند در حالی که در ایران اسلامی اینطور نیست و در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیداها خود را معرفی کرده و افراد حائز شرایط به صحنه آمده اند و شما مردم نیز با تحقیق و بررسی کاندید اصلح را انتخاب می کنید که این حق مردم است. 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم معمار قوه مقننه و مجریه هستند، اظهار کرد: مردم اساس کار هستند و با انتخاب خود مجلس قوی و صالح تشکیل می دهند. 

آیت الله صفایی بوشهری با تشکر از حضور حماسی مردم تصریح کرد: انتخابات از جلوه ها و مولفه های مهم جمهوری اسلامی ایران است، مردم با حضور خود بار دیگر مایه امیدواری برای نیروهای انقلابی و ناامیدی استکبار شدند. 

وی ادامه داد: ان شاءالله این حضور حماسی موجب تقویت نظام و مقاومت در برابر استکبار شود. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: توصیه می کنم در همه مراحل انتخابات روال قانون اجرا شود، همانطور که تا الان انجام شده است. این حرکت انقلابی باید با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود. 

خطیب جمعه بوشهر بیان کرد: مردم استان بوشهر در زمان باقیمانده حضور پرشوری داشته و فردی را با طراز انقلاب اسلامی به مجلس بفرستند تو با دلسوزی و خلوص نیت برای مردم مفید واقع شود. 

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استان بوشهر در پرداخت زکات مقام اول را دارد، خاطرنشان کرد: سلامت استان و رونق امروز نتیجه پرداخت به موقع و منظم زکات است و توصیه من این است که یک ریال از این مبالغ به جای دیگری فرستاده نشود چرا که وجوه زکات باید در همین منطقه برای پیشرفت و آبادانی هزینه شود. 

وی با تاکید بر اینکه حقوق باید به موقع پرداخت شود، عنوان کرد: عید نوروز نزدیک است، و خواهشی که دارم این است که حقوق معوقه کارمندان و کارگران پرداخت شود. در موقعیت حاضر نیاز است که سرپرست خانواده بتواند شرایط را مدیریت کند و در صورت تعویق در پرداخت حقوق ممکن است افراد را دچار مشکل کند. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن عید نوروز از مسئولان بازرسی خواهش می کنم هر جا که حقوق مردم به تعویق افتاد ورود کرده و به موضوع رسیدگی نمایند. 

امام جمعه بوشهر یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن عید باستانی نوروز، سعی کنیم کمک به همنوعان خویش را از یاد نبریم و سعی کنیم عید خوبی برای خانواده ها رقم بخورد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی قوه مقننه استان بوشهر انتخابات 98 دوم اسفند 98 استان بوشهر جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از افزوده شدن ۴۸۰ هکتار اراضی به محدوده شهر بوشهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در این محدوده آغاز شد.

وحید نیک روش اعتبارات ارزش افزوده شهرداری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شد که پیش‌بینی ۹۰۰ میلیارد تومان شده بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بین یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا ۱,۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده پرداخت شود.

نوسازی بافت تاریخی بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر با گلایه از نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر گفت: چرا تنها به سه شهر استان بوشهر اعتبارات آلایندگی پرداخت می‌شود در حالی که شهرهای تحت پوشش مشکلات آلایندگی بیش از این است.

نیک روش با اشاره به طرح نوسازی در بافت تاریخی بوشهر گفت ۹۰ درصد از گذر بافت تاریخی بوشهر اجرا شده است.

وی از برگزاری هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی، معاونین شهرسازی شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌ها در بوشهر خبر داد و گفت: این اجلاس ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6087013

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان حق آلایندگی استان بوشهر