Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با به حرکت درآمدن قطار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ولایی لرستان و عبور از ایستگاه های نخستین انتخابات، اکنون مهمترین ایستگاه در روز دوم اسفندماه مهر تایید و انتخاب را با قطار انتخابات به امید فردایی بهتر روانه می کند.

روزهای پرتلاطم تبلیغات سپری شده و اکنون نوبت به انتخاب اصلح باحضور حداکثری رسیده است تا این بار نیز مردم نقش خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن به خوبی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز قطار انتخابات جمعیت کثیری از مسافرانی را با خود همراه می کند که در طول سالیان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمام صحنه های انقلاب سنگ تمام گذاشتند و هر ندای یاری  نظام مقدس جمهوری اسلامی را لبیک گفتنه و همچنان استوار بر عهد خود پایبند هستند.

مردم لرستان در دوره مبارزات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال های پس از آن همچنان در زمره حامیان و مدافعان واقعی این نظام بوده و هستند و با وجود تمام مشکلات پیش روی و گریبانگیر فرزندانشان ذره ای از ارادت خود را به این نظام و انقلاب از دست نداده اند و همچنان در صف اول ارادتمندان این نظام قراردارند.

امروز نیز نوبت به مشارکت سیاسی رسیده و با اندوخته ای عظیم از سالیان گذشته با بصیرت و بلوغ سیاسی در کارزار انتخابات حاضر شده اند تا بهترین ها را روانه خانه ملت کنند.

استان ولایی لرستان با گذراندن دوره های مختلف انتخابات با آگاهی از لزوم حضور حداکثری در پای صندوق های رای خوب می دانند که بی تفاوتی به امر انتخابات بی تفاوتی به سرنوشت و برنامه ریزی های کلان استان است و باید با حضور در این عرصه سرنوشت سازمطالبات خود را به گوش مسوولان برسانند.

مردم لرستان گرچه بهره چندانی از رونق اقتصادی و اشتغال در سال های گذشته در سفره خود نداشته اند اما همچنان سفره انقلاب را پربرکت می خواهند و با امید به فردایی روشن در مسیر انقلاب گام برمی دارند.

مردم لرستان روز زمستانی جمعه دوم اسفند را طلیعه انتخاباتی پرامید نگریستند و بهاری پرشکوفه در پای صندوق های رای خلق کردندکه از هر رای سرازیر شده به صندوق ها، جوانه امیدی در این مرز و بوم  سربرافراشته است.

اینک در این حماسه و همدلی، قطار انتخابات به ایستگاه آخر رسیده است و می رود تا از میان صندوق های رای شایسته ترین ها را به خانه سبز ملت برساند.

۱۷۱ کاندیدا ی مجلس یازدهم لرستان در حال رقابت هستند.

در این دوره از انتخابات یکهزار و  ۴۸۹ شعبه برای استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۲۵ شعبه شهری و ۷۶۴مورد روستایی می باشد و تعداد شعب اخذ رای ثابت و سیار نیز به ترتیب ۸۹۴ و ۵۹۵ مورد است .

 آمار واجدین شرایط رای دادن در استان  یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر اعلام  شده که از این تعداد ۷۴۱هزار و ۹۸۶ نفر مرد و ۷۳۸ هزار و ۶۵۸ نفر دیگر زن هستند .

متولدین روز دوم اسفند ۱۳۸۰/۱۲/۲ و قبل از آن با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می توانند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای دهند.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان قطار انتخابات صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماری از بانوان گچسارانی در حمایت از اقدام تنبیهی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و به شکرانه تحقق عملیات «وعده صادق» در مرکز این شهر (روگذر) ایستگاه شکرانه اقتدار برپا کردند. توزیع بیش از دو هزار کاسه آش، پخت نان محلی، پخش شیرینی و شربت بین شهروندان به همراه آیین آتش‌بازی از دیگر برنامه‌ها در این ایستگاه اقتدار بود. گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
حمله موشکی و پهپادی به‌سوی سرزمین‌های اشغالی ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و نبود واکنش صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، انجام شد.

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • آتش گرفتن قطار حین حرکت در کانادا + فیلم
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران