Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مردم شریف ایران اظهار داشت: از ابتدای ساعت شروع رای گیری حضور پرشور مردم را در سر صندوق  در تهران و  شهرستانها شاهد هستیم.

وی افزود: شورای نگهبان هم ستاد مرکزی نظارت را راه اندازی کرده است و نظارت کامل بر روند برگزاری انتخابات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکس گزارشی از تخلفات دارد از طریق سامانه مردم ناظر برای ما ارسال کنند. ما هم  بازرسان ویژه هم برای استانها اعزام کرده‌ایم که نظارت دقیق دارند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* امیدواریم که این انتخابات همچنان به عنوان یک جشن ملی که رهبری فرمودند روز اقتدار ملی ایرانیان و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد.

*{ درباره الزام اثر انگشت با توجه به بیماری کرونا}: بله اثر انگشت الزامی نیست اختیاری است. دوستان وزارت کشور اعلام کردند بنده هم اعلام می‌کنم که اثر انگشت به هیچ وجه الزامی نبوده و مشکلی هم پیش نخواهد آمد.

*{ درباره گزارش تخلفات}: در ستاد ما، دوستان مرتب و لحظه به لحظه در  جریان هستند و اگر گزارشی از تخلفات برسد حتماً بررسی می‌کنند اما گزارش های جزئی هست و  بیشتر مربوط به کار و بحث کندی کار است و  دوستان ما در ستاد آنها را رصد کردند. 

*{ درباره تحریم خود و ۴ نفر از اعضای شورای نگهبان از سوی  آمریکا}: من فکر می‌کنم مردم خوبمان  با انداختن رای پاسخ می‌دهند و طبیعتا شورای نگهبان وظیفه قانونی اش را انجام داده است و این گونه دخالت های بی موردی که خلاف حقوق بین الملل را از کشوری مثل آمریکا نمی پذیرند.  همچنان که در طول سه سال گذشته در ادامه راه شهدای انقلاب حرکت کردند انشالله همچنان ادامه خواهند داد و امروز به امریکا نه بزرگ خواهند گفت.

*{درباره سامانه مردم ناظر }: این سامانه با کوچکترین جستجو در دسترس است و  از طریق سایت شورای نگهبان می‌توانند وارد و راهنمایی شوند و در این سامانه گزارش مختلفی را داشتیم که بیشتر در بحث تبلیغات بوده است.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1355229

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی شورای نگهبان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید صالحی امیر افزود: بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت کلیه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن برای متعاملین در بنگاه‌های مشاوران املاک توسط بنگاه‌ها و برای سایر متعاملین خارج از بنگاه‌های مشاوران املاک توسط خود متعاملین، در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و اخذ شناسه (کد) رهگیری الزامی است.

او تصریح کرد: در این راستا سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم‌وطنان و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا هم‌وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است و تمامی موارد اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده است.

مجید صالحی امیر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir ثبت شوند.

دیگر خبرها

  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران