Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@18:15:16 GMT

مشارکت ۸۰ هزار قزوینی در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۸۶۴

مشارکت ۸۰ هزار قزوینی در انتخابات

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: میزان مشارکت استان قزوین تا ساعت ۱۱:۲۰ امروز ۹ درصد بوده که بیش از ۸۰ هزار نفر رای دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ اسدالله حمزه‌ای در ستاد انتخابات استان قزوین امروز(جمعه) در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری قزوین اظهار کرد: ۱۰۴۰ شعبه اخذ رای در سطح استان داریم که ۷۸۵ شعبه ثابت و ۲۵۵ شعبه سیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در سطح استان راه عبوری تمام شعب ما باز است به طوری که تاکنون ۹۹ درصد شعب ما آنلاین است و تنها ۱۰شعبه آفلاین بوده یعنی ۱۰۳۰ شعبه فعال هستند و خودروها برای اخذ رای به مناطق اعزام شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه اخذ رای در مراکز نظامی به صورت سیار است، عنوان کرد: اعلام نتایج شعب به نحوه عملکرد مسئولان هر شعبه بستگی دارد که اطلاعات را تجمیع کنند و ما به طور لحظه‌ای سامانه را رصد می‌کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: میزان مشارکت استان قزوین تا ساعت ۱۱:۲۰ امروز ۹ درصد بوده که بیش از ۸۰ هزار نفر رای دادند که با انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری برابری می‌کند و خوشبختانه عقب نیستیم و مردم پای کار آمدند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی زواریان اظهار کرد: دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات به عنوان بخشی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات با ۵۰ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار کلات بیان کرد: پس از بررسی‌های میدانی صورت گرفته ۶ شعبه اخذ رأی حذف یا در دیگر شعب ادغام شد و در نهایت فعالیت ۴۴ شعبه اخذ رأی با حضور حدود ۵۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری دور دوم انتخابات برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ شمار واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۹ هزار نفر بود، اما بر اساس آمار جمعیت ساکن در شهرستان شمار واجدان شرایط رأی دادن ۲۳ هزار نفر است.

زواریان افزود: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات با برپایی ۴۴ شعبه اخذ رأی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6085043

دیگر خبرها

  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی+ فیلم