Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری افزود:ملت ایران در یک هفته اخیر ۲ آزمون را در حال پشت سرگذاشتن هستند که یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن با افتخار طی کردند و دیگری انتخابات است .

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور پرشور پای صندوق های رای برای انتخاب افراد کارآمد و قوی آرای خود را انداختند یا می اندازند تا مجلس قوی تشکیل بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: البته در انتخابات تنها حضور کفایت نمی کند و با انتخاب افراد کارآمد مجلسی تشکیل بدهیم که کارایی و پویایی داشته باشد.

وی افزود : دشمنان بدانند که امروز مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکتی حداکثری را رقم می زنند.

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: آمریکایی ها اثبات کردند که اهل مذاکره و مباحثه نیستند و ایران با موشک باران پایگاه عین الاسد حرف خود را با زبان زور به انان نشان داد.

وی تاکید کرد: حضور و مشارکت در مناسبت ها از جمله انتخابات و راهمیمایی ۲۲ بهمن زبان دیگری است که دشمنان را بشدت خشمگین می کند.

حجت الاسلام‌محمدی لایینی با اشاره به پیش رو بودن روز امور تربیتی گفت: کمیت زندگی مهم نیست بلکه در این رابطه آنچه مهم است کیفیت زندگی و اینکه چگونگی زندگی اسلامی همراه با ارزش های انقلاب ارتباط برقرار بکنیم .

وی با تاکید بر تقوا داشتن گفت: اکسیری که به تمام زحمات ، خدمات و عبادات ما عیار می دهد اکسیر تقوا است که با برداشتن آن کارهای افراد ارزشی نخواهد داشت .

برچسب‌ها امام جمعه ساری مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه ساری مازندران امام جمعه ساری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند