Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@22:58:49 GMT

دلیل مرخصی به استوکس چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۹۴۴

دلیل مرخصی به استوکس چه بود؟

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، بعد از تساوی پرسپولیس مقابل شارجه در دومین بازی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا، یحیی گل محمدی به استوکس مهاجم ایرلندی تیمش اجازه داد دو روز بیشتر در دبی بماند و سپس به تهران بازگردد.
هر چند که برخی از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به این تصمیم سرمربی سرخپوشان معترض شدند و این مرخصی را با توجه به ناآمادگی بدنی این بازیکن حرفه‌ای ندانستند، اما گل محمدی به دلیل دوری این بازیکن از پسرش به وی اجازه داد تا بتواند بعد از چند ماه دوری پسرش را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرزند استوکس در دبی زندگی می‌کند و به همین دلیل او از سرمربی پرسپولیس اجازه گرفت بتواند دو روز نزد پسرش باشد. او روز گذشته به تهران بازگشته و امروز باید در تمرین حاضر شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پرسپولیس استوکس شارجه یحیی گل محمدی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، ترکیب گل‌گهر که برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد، غیبت سه بازیکن حسابی به چشم آمد؛ مسیح زاهدی، نوید عاشوری و علیرضا علیزاده. در این بین نرسیدن علیزاده به بازی قابل انتظار بود، اما غیبت نوید عاشوری و مسیح زاهدی غافلگیرکننده.

مسیح زاهدی یکی از مهره های کلیدی گل گهر در این فصل بوده که او هم شرایطی مشابه احمدرضا زنده روح دارد.

مارینوس اوزونیدیس با این سه بازیکن تیمش را برای مصاف با پرسپولیس به میدان فرستاده بود و اتفاق تلخ در این مسابقه این بود که احمدرضا زنده‌روح دیگر بازیکن کلیدی سرمه‌ای پوشان هم به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و در دیدار برابر هوادار به همین دلیل غیبت داشت؛ این اتفاقی بود که برای زاهدی و عاشوری هم رخ داد و این دو بازیکن هم به دیدار قبلی گل گهر مقابل هوادار نرسیدند.

احمدرضا زنده‌روح در مقابل پرسپولیس مصدوم شد و یکی دو هفته دیگر برای بازگشت زمان نیاز دارد.

در همین شرایط روز گذشته خبر مصدومیت طولانی‌ مدت نوید عاشوری به صورت رسمی اعلام شد و این هافبک خلاق تا پایان مسابقات به دلیل کشیدگی از ناحیه رباط داخلی از دسترس کادر فنی خارج شد. درباره زنده روح و مسیح زاهدی شرایط اما امیدوارکننده تر است و این دو بازیکن اگرچه شاید به مصاف بعدی تیم‌شان مقابل استقلال خوزستان نرسند، اما در مسابقات آتی لیگ برتر و همینطور جام حذفی می‌توانند به کمک اوزونیدیس بیایند که این روزها تیمش به دلیل مصدومیت پرشمار بازیکنان کلیدی از روزهای اوج فاصله گرفته و سه شکست پیاپی را مقابل سپاهان، پرسپولیس و هوادار تجربه کرده است. 

نوید عاشوری مهره خلاق و بازیساز گل گهر در میانه میدان به طور کامل فصل را از دست داده است.

دیگر مصدوم اردوی گل گهر علیرضا علیزاده بود که پس از چند هفته غیبت و ریکاوری، سرانجام برای دقایقی مقابل هوادار بازی کرد تا احتمال در بازی بعدی تیمش بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد.

علی علیزاده در مصاف با هوادار پس از چند هفته غیبت به ترکیب برگشت و به نظر می رسد از دیدار بعدی تیمش بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد.

البته به لیست مصدومان پرشمار گل گهر باید نام مهران گلزاری کاپیتان این تیم را هم اضافه کرد که در میانه‌های فصل دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و گفته می‌شود به هفته‌های پایانی فصل می‌رسد.

مهران گلزاری مصدوم قدیمی اردوی گل گهر به شمار می رود که گفته می شود در هفته های پایانی شرایط بازگشت به ترکیب را پیدا می کند. او چند ماه پیش عمل زانو انجام داد و رفته رفته در حال بازگشت به تمرینات گروهی است.

دیگر خبرها

  • ببینید | توصیه‌ مهم علی پروین به درویش درباره سرمربی پرسپولیس
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟
  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد