Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی اکبری پیش از ظهر جمعه با حضور در حوزه انتخابیه روستای هرچگان با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی وتوانمند است، اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات سیلی محکمی به استکبار جهانی می‌زنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات تمام توطئه‌های دشمن را با شکست مواجه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: دشمن در تلاش است که جلوه‌های حضور مردم را در انتخابات را کمرنگ نشان دهد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم ایران همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حماسه ساز بوده‌اند و امروز نیز با حضور پر شور خود در انتخابات حماسه دیگری رقم خواهند زد.

کد خبر 4858607

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور

دریافت 14 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مرکز استان سمنان همزمان با ظهر پنجشنبه استقبال پرشوری از رئیس جمهور ایران اسلامی به عمل آوردند تا نشان دهند مردم دیار قومس همواره مهمان دوست هستند.

کد خبر 6081871

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد