Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدمهدی شهریاری» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان افزود: بر اساس آمار به دست آمده طی یک ساعت گذشته به طور میانگین چهار تا پنج هزار رای در هر دقیقه به صندوق‌های رای این استان ریخته شده‌است. 
وی با اشاره به اقدامات مناسب برای برگزاری انتخابات ایمن و سالم در استان، اظهار داشت: هفت هزار و ۵٠٠ نیروی نظامی و انتظامی در استان ایمنی انتخابات را بر عهده دارند و هیچ مشکلی در اینخصوص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه ٢ هزار و ١١٧ صندوق رای در آذربایجان‌غربی فعال است، گفت: هفت مورد از این تعداد متعلق به شعبه‌های اقلیت‌های دینی است.
استاندار آذربایجان‌غربی افزود: حدود ٢٢ نفر عوامل اجرایی برای هر صندوق انتخاب شدند و پای صندوق رای نظارت دارند؛ در مجموع ۴٢ هزار نفر عوامل اجرایی، ناظران و ماموران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.
«شهریاری» با اشاره به اینکه دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند و حاشیه‌سازی‌های مختلفی را برای تضعیف مشارکت انجام داده‌اند، بیان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق رای موجب نقش برآب شدن توطئه دشمنان می‌شود.
به گزارش ایرنا فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شد و در مرحله نخست تا ساعت ۱۸ ادامه می‌یابد.
۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ نفر در آذربایجان‌غربی طی انتخابات روز جاری واجد شرایط رای دادن هستند که از این میزان ۴۹.۷۵ درصد مرد و ۵۰.۲۵ درصد زن می‌باشند.
۱۲ نفر از این استان راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه های انتخابیه ۹ گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.
 

برچسب‌ها آذربایجان غربی مجلس یازدهم محمدمهدی شهریاری پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مجلس یازدهم محمدمهدی شهریاری محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی مجلس یازدهم محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. 

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می‌باشد که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.

چنانچه نیک بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی نظیر داشته و دارد. به نحوی که به جرات می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.

جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالى علیه) به نام ارتش نامگذاری شده است را به همه نیرو‌های ارتش به ویژه ارتشیان پرافتخار و جان برکف قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب تبریک عرض نموده و ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.

محمدصادق معتمدیان 
استاندار آذربایجان غربی

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش