Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی ظهر جمعه در تشریح آخرین آمار رأی گیری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای ساعات رأی گیری (۸ صبح) در سراسر کشور و استان مرکزی، ۹۹ درصد شعب اخذ رأی آنلاین بودند و یک درصد هم در کوتاه‌ترین مدت فعال شدند و هم اکنون شعب استان به طور ۱۰۰ درصد کار رأی گیری را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۱۳۲ هزار نفر در استان موفق به رأی دادن شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: بیش از ۷۰ نفر از افراد بالای ۹۵ سال در ساعات ابتدایی رأی گیری رأی خود را به صندوق اخذ رأی انداختند که نشان از انگیزه این قشر برای حضور پای صندوق‌های رأی است.

اکرمی اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه مورد امنیتی در سراسر استان در این زمینه به وجود نیامده و همکاری خوبی بین هیأت‌های اجرایی و نظارت، اعضای شعبه، نمایندگان فرماندار، ناظرین، بازرسان و نیروهای نظامی و انتظامی برقرار بوده است.

وی عنوان کرد: شرایط بهداشتی تمامی شعب اخذ رأی با همکاری مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و دست اندرکاران به طور کامل رعایت شده است و عدم الزام اثر انگشت رأی دهندگان در استان مرکزی که مبدع آن استان بود، با همکاری هیأت نظارت عملیاتی شده است.

وی افزود: با توجه به همکاری به عمل آمده ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان هیچ گونه نگرانی در حوزه مسائل بهداشتی افراد در شعب اخذ رأی وجود ندارد و امیدواریم با این روند مردم سریع‌تر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: امیدواریم پایان رأی گیری، تجلی پیروزی مردم، جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی در کشور باشد و روز دوم اسفند به عنوان یک روز به یاد ماندنی در کارنامه پر افتخار جمهوری اسلامی به ثبت برسد.

کد خبر 4858634

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 استانداری مرکزی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا استان مرکزی رأی گیری اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت