Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل ثبت احوال هرمزگان از باز بودن ادارات ثبت احوال سراسر استان و آمادگی ارائه خدمات خبرداد.

داوید صادقی با بیان این مطلب در گفت و گو با ایسنا، افزود: کسانی که درخواست تعویض شناسنامه دارند و یا اعلام مفقودی کرده اند، امروز-دوم اسفند ماه-در ادارات ثبت احوال استان آماده  ارائه خدمات به آن هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه برای مشارکت در انتخابات اصل شناسنامه عکس دار ضروری است، اضافه کرد: همچنین در روز انتخابات، سازمان ثبت احوال پاسخگوی مراجع و مسئولان شعب اخذ رای به منظور رفع ابهام برای مدارک هویتی رای‌دهندگان خواهند بود و به صورت تلفنی استعلام‌های مورد نظر را پاسخ می‌دهند.

صادقی ادامه داد: همچنین در روز انتخابات، سازمان ثبت احوال پاسخگوی مراجع و مسئولان شعب اخذ رای به منظور رفع ابهام برای مدارک هویتی رای‌دهندگان خواهند بود و به صورت تلفنی استعلام‌های مورد نظر را پاسخ می‌دهند.

وی بیان کرد: افرادی که تقاضای صدور کارت هوشمند ملی کرده‌اند و رسید دریافت کارت آنها مفقود شده، برای آنها گواهی رایگان صادر می‌شود تا با آگاهی از شماره ملی خود بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان در پایان گفت: سازمان ثبت احوال کشور برابر قانون، به عنوان یکی از اعضای هیات اجرایی در شهرستان‌ها و از مراجع چهارگانه استعلام، مقدمات انتخابات را برگزار می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتخابات 98 دوم اسفند 98 ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود

احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و سخنگوی استانداری گفت:باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر در سراسر استان مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان،با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده جوی و دریایی، گفت:طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران استان برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان، مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه 28فروردین ماه ‌به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون استاندار هرمزگان از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات ‌قرار نگیرند.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • ساخت یک ایستگاه آتش نشانی جدید در تهران | آتش نشانی ۳۰ خدمت رایگان به شهروندان ارائه می دهد
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود