Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد ژاوی،‌ اسطوره بارسلونا هفت شرط مهم برای پذیرش هدایت این تیم دارد که باید توسط سران آبی و اناری پوشان محقق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی پیش و بعد از شکست بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا، سران این باشگاه تصمیم گرفتند سرمربی خود یعنی ارنستو والورده را برکنار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از اخراج والورده شایعاتی درباره احتمال حضور اسطوره باشگاه یعنی ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسا شنیده شد و حتی گفته شد که توافق با سرمربی السد صورت گرفته و او هدایت بلوگرانا را برعهده خواهد گرفت؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و ژاوی حاضر نشد در زمستان هدایت بارسا را بر عهده بگیرد.

بعد از اینکه ژاوی برای حضور در بارسلونا رضایت نداد، این باشگاه بلافاصله و بدون فوت وقت کیکه ستین را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید. این سرمربی ۶۱ ساله نیز نتوانسته طی هفته های اخیر نتایج فوق العاده ای با بارسا کسب کند. همچنین گفته می شود که ستین حتی اگر لیگ قهرمانان اروپا را هم برای بارسا به ارمغان بیاورد، باز هم در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند.

از طرف دیگر گفته می‌شود که ژاوی هرناندز هنوز هم گزینه اصلی از سران بلوگرانا برای فصل آینده به حساب می‌آید. در همین رابطه کادناسر در گزارشی از ۷ شرکت ژاوی برای قبول هدایت بارسلونا رونمایی کرده است:

۱-همانطور که قبلا گفته شد ژاوی تنها در پایان ماه ژوئن هدایت بارسلونا را قبول خواهد کرد.

۲-ژاوی قصد دارد که بر روی فعالیت همه مدیران ورزشی تیم نظارت داشته باشد.

۳-اسطوره باشگاه بارسلونا کارلوس پویول و جوردی کرایوف را به عنوان مدیران ورزشی تیمش می خواهد.

۴-ژاوی تاکید کرده که خوان ویلا، روانشناس سابق باشگاه بارسلونا، باید به این تیم برگردد.

۵- نظارت کامل روی تیم‌های پایه و رقابت های بین المللی آن ها.

۶-برادر ژاوی یعنی اسکار هرناندز باید دستیار او در بارسلونا باشد.

۷-ژاوی مصدومیت بازیکنان بارسا را ضعف کادر پزشکی تلقی می کنند و شرط گذاشته که بعد از آمدن او این کادر به طور کلی تغییر کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژاوی اسطوره بارسلونا ژاوی سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود و در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اما مدیران این باشگاه و به خصوص لاپورتا از تصمیم او راضی نبودند.

رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رافا یوسته و همچنین دکو در طول مدت تمام تلاششان را به کار گرفتند تا این مربی را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کنند، خصوصا که نتوانسته بودند مربی بزرگی را برای جانشینی او انتخاب کنند و در نهایت هم موفق شدند که نظر او را تغییر دهند.

اما حالا RAC1 خبر داده است که تصمیم لاپورتا برای حفظ ژاوی و ادامه همکاری با او با مخالفت‌هایی از سوی بعضی از مدیران این باشگاه و اعضای هیئت مدیره همراه شده است. این مخالفت به حدی جدی است که بعضی از آنها تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه حضور ژاوی در بارسا از سمت خود استعفا خواهند داد.

آنها پیش از این به رئیس باشگاه بارسلونا هشدار داده بودند که بهترین تصمیم این است که هرچه زودتر سرمربی این تیم را اخراج کند. با توجه به اینکه او حالا تصمیم گرفته به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، در صورتی که بارسلونا بخواهد او را اخراج کند باید دستمزد او در فصل آینده را هم پرداخت کند که ضرر بزرگی از نظر مالی برای این باشگاه خواهد بود.

ژاوی و لاپورتا قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست خبری حضور پیدا کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند و باید دید که در نهایت تنش‌های به وجود آمده در این باشگاه به چه شکل مدیریت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!