Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:33:25 GMT

اقتدار و صلابت خود را در انتخابات ارتقا دهیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۱۴۷

اقتدار و صلابت خود را در انتخابات ارتقا دهیم

آیت الله موسوی جزایری گفت: امروز ایران به عنوان یک کشور اسلامی در برابر اسکتبار جهانی با صلابت ایستاده است و بر ما است که با حضور خود در انتخابات این اقتدار و صلابت را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری» امروز (جمعه 2 اسفند) شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بیت ایشان، شرکت در انتخابات را در تقویت نظام مؤثر دانست و اظهار کرد: از 40 سل پیش شرکت در انتخابات یک تکلیف بوده اما امروز با توجه به شرایط موجود یک واجب شرعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زعیم حوزه های علمیه خوزستان دشمن را در راس دیکتاتوری فساد و فتنه دانست و تصریح کرد: ایران ام القرای جهان اسلام است و در راس جبهه مقاومت قرار دارد و همواره در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادگی می کند.

 

وی اضافه کرد: امروز ایران به عنوان یک کشور اسلامی در برابر اسکتبار جهانی با صلابت ایستاده است و بر ما است که با حضور خود در انتخابات این اقتدار و صلابت را ارتقا دهیم.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هرچه که در اقتدار ملت و کشور ما تاثیر دارد، واجب است از این رو باید قوی باشیم افزود: شرکت در این انتخابات در انتخابات گذشته واجب تر است و انتظار داریم که مشارکت خوبی در این رویداد داشته باشند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله موسوی جزایری مجلس شورای اسلامی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است