Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهر کرمان در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: شهادت شهدا را به مردم کرمان تسلیت می‌گویم ، امروز روز انتخابات است در این انتخابات و در نگاهی کلی‌تر دو محور را باید به آن توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: محور شعار که علامت و نشانه‌ها و موضع ما را مشخص می‌کند که یکی از این محور‌ها است و دومین مبحث شعور است و لذا شعور و معرفت خودش زوایای مختلفی دارد یک ملت با شعور و با معرفت دشمن شناسی است و از نقشه‌های دشمن  آگاهند تا دچار خطای محاسباتی نشوند، دیگر چیز زمان شناسی است، یکی دیگر از ابعاد آن میدان شناسی است و مردم می‌دانند که کدام جبهه‌ها را باید فعال‌تر کنند.

او بیان داشت: مردم حرکت در خط رهبری را خوب می‌دانند و به آن اعتقاد دارند، وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کاملا ابعاد یک جریان با معرفت و با شعور را به خوبی بیان کرده است و یکی از این محور‌ها افق دید است.

او تصریح کرد: محور دیگر محور وحدت است، جمهوری اسلامی و رهبری آن محور وحدت مسلمانان است، خود را فدای ملت کردن و در خط مقدم حضور پیدا کردن و هر خطری را پذیرفتن و تا جان را دادند بخش دیگری از این وصیت است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: نکته دیگری که در وصیت به آن پر رنگ اشاره شده است انقلاب است، نسل جوان حتما این وصیت نامه را با دقت هر چه تمام‌تر بخوانند و هر صحبتی مقام معظم رهبری دارند بخشی اش در این وصیت نامه است.

او افزود: کاروان شهدای عظیم الشان که هر روز می‌شود فردی یا افرادی به این کاروان بپیوندند و خود را طوری پرورش دهد که از کاروان فاصله نگیرد.

امام جمعه شهر کرمان گفت: شهید خودش پاک است و دیگر جامعه را هم پاک می‌کند، پرچم از دست هر شهیدی بیافتد جای آن را دیگران پر می‌کنند و به دست دیگری می‌دهند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی انتخابات وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول قرارگاه شهید سلیمانی در این مراسم گفت: این بانوان که در قرارگاه شهید سلیمانی و کانون‌های رضوی فعالیت داشتند، محلات مختلف شهر یاسوج به عنوان همیاران محلات، در زمینه تحکیم خانواده، به خانواده‌ها آموزش می‌دادند.
مرادی افزود: در هر محله هر هفته حدود ۴۰ نفر از زنان دعوت و مهارت‌های همسرداری و فرزند پروری را آموزش می‌دادند و در صورت نیاز به مراکز مشاوره ارجاع می‌دادند.
گفتنی است قرارگاه شهید سلیمانی با ۷ هزارعضو در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و اشتغالزایی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد