Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: باید از فردا رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنید.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان با تقدیر از داوطلبان حاضر در عرصه رقابت و تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: باید تمامی شناسنامه‌های واجد شرایط رای، ممهور به مهر انتخابات سال 98 شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور در پای صندوق‌های رای را ضروری خواند و تصریح کرد: رای ندادن فعلی خلاف شرع است و همه واجدین حق رای باید برای دفاع از کشور و نظام در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

امام جمعه سمنان به تجلیل از نامزدهای انتخاباتی در استان پرداخت و افزود: از همه داوطلبان اهم از آنها که انصراف دادند تا آراء مردم متفرق نشود و آنها که در صحنه ماندند و رقابتی سالم را به نمایش گذاشتند تقدیر می‌کنم.
آیت‌الله شاهچراغی با تمجید از رقابت به دور از تخریب کاندیداها در استان سمنان خاطرنشان کرد: از فردا و بعد از روز رای‌گیری باید رفاقت و همدلی جای این رقابت‌ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها به امر امام و رهبری انقلاب در خصوص عدم تخریب رقبا گوش دادند اضافه کرد: باید همه دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم را حل کنند.

عضو خبرگان رهبری به دیدار اخیر رهبری معظم انقلاب با مداحان اشاره و اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که جهان از تاب‌آوری ملت بزرگ ایران در برابر غول امریکا،در این 41 سال دچار حیرت شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به دلایل این تاب‌آوری بالا گفت: مهمترین دلیل این تاب‌آوری به معرفت و بصیرت مردم برمی‌گردد و بی‌شک این تاب‌آوری تا مادامی که صورت آمریکا را به خاک می‌مالیم ادامه خواهد داشت.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه سمنان انتخابات 98 دوم اسفند 98 سمنان تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده سپاه دلگان در این مراسم با اشاره به تلاش ها و خدمات ارزنده آن شهید به نظام و انقلاب گفت: سردار شهید سیدمحمد حجازی سرباز مخلص انقلاب و نظام، و فردی دلسوز، متعهد و مطیع امر رهبری بود که با خدمت در عرصه های مختلف به نظام، انقلاب و آرمان های آن پایبند بود.

سرهنگ حسین حق جو افزود: آن شهید با داشتن نبوغ فکری، مدیریتی و توانمندی در سازماندهی نیروها جزو اولین‌ها بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید حجازی به نحو بسیار خوبی در دوران کوتاه جانشینی نیروی سپاه قدس، آرمانهای حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم و شهدای جبهه‌های مقاومت را در عمل دنبال کردند.

وی گفت: تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در تمامی سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد. 

سرهنگ حسین حق جو افزود: رشادت های وصف ناپذیر سردار سید محمد حجازی در نبرد با استکبار جهانی و عوامل خود فروخته نظام سلطه در منطقه، بی شک تمامی جبهه کفر را به ستوه آورده بود.

 

دیگر خبرها

  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟