Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند "عبدالباسط نوریزاد" روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق شماره ۷۰ مستقر در مسجد آخوند نوریزاد شهر گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا گفت: انتخابات به فرموده رهبری انقلاب روز جشن ملی ملت ایران است و بنده ضمن تبریک این روز بزرگ، از همه واجدین شرایط دعوت می‌کنم، در این جشن ملی حضوری پرشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه اهمیت انتخابات و شرکت در آن بر هیچ فرد ایرانی پوشیده نیست، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یک پیام مهم برای جهانیان دارد و آن وحدت، اتحاد، همبستگی و صمیمیت بین آحاد مردم و مجموعه حاکمیت درنظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوند نوریزاد اضافه کرد: هر رایی که ما در صندوق می اندازیم، علاوه بر انجام وظیفه قانونی، ملی و شرعی مان، نشانه آن است که ما اصل نظام اسلامی و رهبری را قبول داریم و پای آن ایستاده‌ایم و باحضور خود مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام و انقلاب می‌زنیم.

وی بابیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند تا بین مردم و مجموعه حاکمیت فاصله ایجاد کنند، تصریح کرد: وقتی دشمنان حضور قاطع و پرشور ملت ایران را در شعب اخذ رای می ببیند، مایوس و ناامید می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند عبدالکریم جاور دیگر امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز با اشاره به آغاز رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور گفت: حضور در پای صندوق و رای دادن حق مردم است که با انتخاب نامزد برگزیده خود، از آن استفاده می‌کنند.

وی با  توصیه به کسانی که تاکنون موفق به رای دادن نشده‌اند برای حضور در پای صندق‌های رای ، خطاب به مجریان انتخابات نیز گفت: آرای مردم امانتی در دست آنان است که بایستی از آن صیانت کنند.

آخوند جاور با اشاره به انجام تبلیغات انتخابات از سوی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته، گفت: در این ایام برخی اسراف‌ها در امر تبلیغات روی داد که بایستی از آن پرهیز شود.

وی خاطرنشان کرد، اخلاق انتخاباتی حکم می‌کند که همگان اعم از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها به رای و انتخاب مردم احترام بگذارند و نامزد منتخب نیز خود را بایستی نماینده تمامی مردم حوزه انتخابیه بداند.

وی با انتقاد از چاپ اسماالله بر روی اقلام تبلیغی و افتادن آن به زیر دست و پای مردم در ایام تبلیغات انتخابات، خواستار پرهیز از اینگونه اقدامات شد.    

درشهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس که مجموعه‌ای از اقوام ایران زمین بویژه ترکمن‌ها در آن سکونت دارند، ۱۹۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده تا از ۲۳۸ هزار جمعیت واجد شرایط آن رای گیری شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان پروندهٔ خبری گام ششم، روز انتخابات انتخابات مجلس در گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان گنبدکاووس انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری ۸ سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است»، اظهار کرد: قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را بر عهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد؛  سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیات رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

به گزارش ایسنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است