Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی حضور مردم را عامل تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: مردم می‌دانند برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آشخانه حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با حضور دریکی از شعب اخذ رأی در این شهرستان، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه این حضور خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و مردم ما طی چهل سال نخست انقلاب تجربه حضور در انتخابات را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی همچنین این تجربه مردم‌سالاری دینی را ارزشمند و کافی توصیف کرد و افزود: مردم به‌نظام جمهوری اسلامی اطمینان دارند و می‌دانند برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات حضورداشته باشند.

وی تأکید کرد: لازمه تعیین سرنوشت جامعه شرکت در انتخابات است و تاکنون نیز انتخابات‌ها در کشور باشکوه خاصی برگزارشده و نشان از حاکم شدن اراده ملی و مردم در جامعه است.

جعفری ادامه داد: این حاکم شدن اراده ملی باعث انسجام، وحدت و همراهی در مسائل داخلی شده و در روابط خارجی کشور باعزت، حکمت و مصلحت همراه بوده و قطعاً حضور پرشور مردم علاوه بر به رخ کشیدن اقتدار نظام، باعث می‌شود تا سیلی محکمی به بدخواهان نظام و معاندین از سوی مردم زده شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات خراسان شمالی جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی تعیین سرنوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو مندز سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین اسامی لیست و نه بازیکن را جهت حضور در لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که تمامی ستاره های این تیم در این لیست حضور دارند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

پاسورها: لوسیانو دچکو، ماتیاس سانچز، ماتیاس ژیرادو، پابلو اورچویچ و ازکوئیل وازکئز،

قطر پاسورها: برونو لیما، پابلو کوکارتسف و مانوئل بالاگه

سرعتی‌زن‌ها: آگوستین لوزر، مارتین راموس، خوآکین گالگو، نیکولاس زربا، گوستاوو ماسیل، ناهوئل گارسیا و امانوئل سالازار

دریافت کننده‌ها: فاکوندو کونته، ازکوئیل پالاسیوس، لوسیانو ویسنتین، لوسیانو پالونسکی،  مانوئل آرموآ، یان مارتینز، لوکاس کنده، مارو زالایتا، جرمان گومز و نیکولاس مندز

لیبروها: سانتیاگو دانانی، توبیاس اسکارپا،، فدریکو تروکو و فرانکو ماسیمینیو

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند