Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، باعث افزایش عصبانیت دشمن از مردم، نظام و کشور ایران می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی ظهر امروزدر بازدید از قرارگاه امام علی(ع) نیر وی انتظامی استان و شرکت در پنجاه و ششمین جلسه این قرارگاه، اظهار داشت: انتخابات و برگزاری آن نقطه عطفی برای کشور و نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات، عاملی برای تقویت بیش از پیش انقلاب اسلامی می باشد، هرچه حضور در این عرصه پرشورتر باشد، دوستان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور شاد و دشمنان عصبانی تر خواهند شد.
وی بیان کرد: طرح قبل، حین و بعد انتخابات که نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط در دست اجرا دارند و حفاظ امینیت برگزاری انتخابات از وظایف مهمی است که باید انجام شود تا شاهد حضور پر شورتری از مردم را پای صندوق های رای شاهد باشیم.

انهدام باند خرید رای در چابهار
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: باند خرید رای که در چابهار اقدام به جمع آوری 180 شناسنامه کرده بود، شناسایی و منهدم شد.

سردار سرتیپ محمد قنبری نیز در این جلسه گفت: شب گذشته و با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری نیروهای انتظامی، باند خرید رای که در چابهار اقدام به جمع آوری 180 شناسنامه کرده بود، شناسایی و منهدم شد.

وی ادامه داد: از سه ماه گذشته کار اجرایی قرارگاه امام علی(ع) نیروی انتظامی استان با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف، در استان آغاز شد و تاکنون 56 جلسه این قرارگاه برگزار شده است.

وی ادامه داد: سه طرح ویژه انتخابات شامل طرح قبل، حین و بعد از انتخابات در سیستان و بلوچستان برنامه ریزی شده و هم اکنون از شب گذشته وارد بخش حین انتخابات شده ایم.

امام جمعه زاهدان، تصریح کرد: هم اکنون پای هر صندوق رای سیار 5و صندوقهای ثابت 4نیروی انتظامی مستقر هستند و نیروی پشتیبانی لازم نیر در هر شهرستان به صورت آماده باش در نظر گرفته شده اند و آماده خدمات رسانی می باشند.

وی تاکید کرد: گشت های ویژه ای در مسیرهای مختلف امنیت انتخابات را در دستور کار خود قرار داده اند و نظارتی نیز بر خطوط فیبر نوری داریم و در این بخش گشت‌هایی نیز در اختیار شرکت مخابرات گذاشته ایم تا در صورت قطع فیبر نوری مشکل نیرویی نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابات تاکنون به مشکل خاصی مواجه نشده ایم جز تیر اندازی به سمت یک کانید نمایندگی مجلس در زاهدان که در این زمینه پلیس اطلاعات ورود جدی دارد و به زودی اخبار خوبی در این زمینه را خواهیم شنید.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه نیروی انتظامی انقلاب اسلامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی

شهردار ایلام گفت: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی است بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ افشین مظفری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام اظهار کرد: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرم‌رودی است که امتداد آن از تقاطع بلوار شهید بهشتی به سمت جاده مهران است.

وی افزود: مشکلی که در اجرای پروژه وجود دارد تعریض دیوار حائل بین نیروی انتظامی استان و اداره بهزیستی است که نیاز به عقب نشینی دارد بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد که امید می‌رود هر چه زودتر انجام شود.

عبدالصاحب نادری، فرماندار ایلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است که باید در اجرای آن امر اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه معابر و خیابان‌های شهر یکی از وظایف شهرداری است، که در حال حاضر توسعه بلوار خرم‌رودی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امید می‌رود با تعامل نیروی انتظامی و شهرداری این پروژه اجرایی شود.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اخلاق نیک و خوش رفتاری در برخورد با مردم و پیگیری امورات خداپسندانه و گره گشایی کارهای عام المنفعه از توفیقات مهمی است.

وی افزود: توسعه بلوار شهید خرم رودی برای رفاه حال مردم در تردد است که در زمره کارهای عام المنفعه قرار دارد و از اجرای آن استقبال می‌کنیم، اما بخشی از موضوع در معاونت مهندسی فراجا است که نیاز به رایزنی دارد و قطعاً تمام تلاشمان را به کار خواهم می‌گیریم تا با اجرای آن خدمتی به مردم استان ایلام داشته باشم.

وی با اشاره به مشکل مسکن کارکنان انتظامی استان، افزود: مدیریت شهری ایلام در صورت امکان شرایط تئاتر در املاک دو نهاد را حاصل کند.

کد خبر 747965

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی