Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخری مشارکت در انتخابات را موجب افزایش عزت و اقتدار کشور خواند و گفت: هر رای که به صندوق انداخته می شود مانند موشکی است که به قلب استکبار جهانی و کسانی که چشم اقتدار، عمران و آبادانی کشور را ندارند، می خورد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «نادر فخری» در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی درگفتگو با خبرنگارانبا بیان اینکه یکی از برکات نظام مردم سالاری، برگزاری انتخابات گوناگون است که بر اساس خواست و اراده مردم اعمال شده تا فرد لایق اداره جامعه را به دست گیرد گفت: نتخابات یک تکلیف شرعی و اخلاقی است که به دنبال آن فرد صالح با معیارهایی از جمله ولایتمداری، انقلابی و شایسته بودن انتخاب شده و تعیین سرنوشت جامعه به وی سپرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به وجود ۲۱۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان شاهرود اظهارداشت: از این تعداد ۱۴۷ شعبه مربوط به شهر شاهرود و بخش مرکزی شهرستان است.

 

وی تصریح کرد: در بخش های بسطام و بیارجمند نیز  به ترتیب ۴۵ و ۲۰ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

 

فخری افزود: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳ نامزد برای راهیابی به مجلس از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی به رقابت می پردازند.

 

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از مردم این شهرستان خواست برای رأی دادن در شعبه های اخذ رأی حضور یابند و این کار را به عصر و شب موکول نکنند.

 

وی با بیان اینکه مردم متدین و انقلابی شهرستان شاهرود در دوره های گذشته هم حضور پرشور و با نشاطی در پای صندوق های رأی داشتند افزود: درصد مشارکت مردمی در انتخابات در دوره های پیشین در این شهرستان نیز همواره بیشتر از میانگین کشوری بود.

 

فخری صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد امام حسین (ع) واقع در شهرک ولیعصر (عج)، رأی خود را به صندوق انداخت.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار ویژه شهرستان شاهرود مشارکت در انتخابات شهرستان شاهرود شعبه اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رفع موانع مشارکت مردم در امر تولید و تحقق دغدغه رهبری در امر اقتصاد با فرهنگ سازی مهمترین محور این جلسه بود.

امام جمعه شهرستان خوی در این جلسه گفت:با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با محوریت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال تلاش خواهد شد.

وی بابیان‌ابنکه اقتصاد، تولید و معیشت مردم، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری خصوصا در یک دهه اخیراست افزود:شرطی شدن اقتصاد با گره خوردن به مسایل برجام، عدم حضور مردم در متن میدان اقتصادی از جمله عواملی مهم است که موجب رکود اقتصاد می‌باشد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی افزود:حضور و مشارکت موثر مردم در تمامی عرصه‌های کشور موجبات توفیق را فراهم می‌آورد که از جمله ان مشارکت مردم در تولید می‌تواند باشد.

برداشتن قوانین دست پاگیر، مبارزه با قاچاق، منع واردات بی رویه، فساد مالی کارشکنی‌های اداری، از جمله موارد متوجه دولت جهت تسهیل مشارکت مردم در امر تولیدمی باشد.

امام جمعه خوی تصریح کرد:مردمی سازی اقتصاد به معنای واقعی کلمه درواقع تغییر ذهینیت‌ها و اصلاح مقررات زاید می‌باشد به طوری که هر شهروند این فرصت را داشته باشد که بتواند یک کسب و کار راه بیاندازد.

فرماندار ویژه شهرستان خوی هم دراین جلسه گفت:تحقق جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم فرهنگ‌سازی بوده و پیش نیاز‌های فرهنگی این امر باید پیش بینی شود.

وی افزود:تشکیل دبیرخانه تخصصی برای مردمی سازی اقتصاد با رویکرد رفع موانع در جهت تحقق هرچه بهتر شعارسال در اولویت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود