Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی به «ماهور» تغییر نام داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، نام سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی به ماهور تغییر نام داد.

تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در لوکیشنی واقع در شهرک تلویزیونی غزالی پیگیری می شود و تا سال آینده نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، این سریال یک اثر تاریخی به شمار می رود که روایتگر بخشی از تاریخ معاصر کشورمان است. در این سریال نگاهی به کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان نیز شده است.

مهدی احمدی، مسعود رایگان، بهنام تشکر، فریبا متخصص و ساغر قناعت از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» هستند.

مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را بر عهده دارد. ساغر قناعت که پیش از این با فیلم‌های سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی و «جشن دلتنگی» به کارگردان پوریا آذربایجانی در قامت بازیگر شناخته شده بود با بازی در سریال «بوم و بانو» اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه می‌کند. فریبا متخصص نیز در این پروژه نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار را برعهده دارد.

در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه هاواقعی نیستند و شخصیت ها نیز مابه ازا واقعی ندارند.

تصویربرداری این سریال در بیش از ۱۵۰ لوکیشن اصلی و فرعی انجام خواهد شد که عمده آن در شهرک سینمایی غزالی خواهد بود.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

پس از سریال «ستایش»، «بوم و بانو» دومین مجموعه‌ای است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند تا آن را برای پخش از تلویزیون تولید کنند.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد ... .

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: غزالی کارگردان بوم تلویزیون بوم و بانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی خصوصی فاز یک شهرک صنعتی پرند و دو پیمانکار بانفوذ شرکت عمران پرند به اتهامات مالی خبر داد.

وی اظهار کرد: در ادامه مبارزه با تخلفات مالی و پرونده‌های قبلی، طی روزهای اخیر یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی غیر دولتی فاز یک شهرک صنعتی پرند به اتهام تخلفات مالی و سو استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در ادامه گفت: به دنبال پرونده‌های تخلفات مالی و دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران دو نفر از مهم‌ترین و بانفوذترین پیمانکاران شرکت عمران پرند به علت اتهامات مالی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

یوسف‌وند در ادامه گفت: پرونده تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و در پی مبارزه دستگاه قضائی با فساد، بیش از ۲۰ مدیر و کارمند در رباط کریم و پرند دستگیر شدند.

کد خبر 6082400

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • آژانس دوستی و تماشای یک تیتراژ واقعی
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال