Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۳۲ هزار واجد شرایط این استان از زمان مهلت رسمی رای‌گیری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نهایت نظم و آرامش در شعب اخذ رای به تدریج حضور یافته‌اند که این آمار قابل توجه است و حضور پرشور  افراد مسن، جوان و زن و مرد در شعب بیانگر آگاهی و انگیزه بالای افراد در سپردن رای خود به صندوق‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۹۹ درصد از شعب اخذ رای استان مرکزی  راس ساعت ۸ صبح فعالیت خود را آغاز کردند و تنها یک درصد از شعب که بیشتر سیار بودند به دلیل مشکلات آب و هوایی و فنی  با کمی تاخیر پذیرای مردم برای اخذ رای بوده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: هیچ مورد امنیتی در شعب اخذ رای این استان گزارش نشده و هماهنگی و انسجام بین عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات وجود دارد.

اکرمی اظهار داشت: با توجه به مشاهده یک مورد مثبت کرونا در اراک اقدام‌های لازم نیز در خصوص حفظ نکات بهداشتی و پیشگیری از این بیماری  در شعب اخذ رای انجام شده و مردم بدون هیچ نگرانی می‌توانند به محل رای‌گیری مراجعه کرده و به نامزد مورد نظرشان رای بدهند.

وی تاکید کرد: حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای  در استان مرکزی برگ زرین دیگری بر افتخارات است و مردم این خطه  بار دیگر با حضور پررنگ خود از آرمان‌ها و اهداف انقلاب حمایت و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌سازند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها استان مرکزی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی شعب اخذ رای استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است

در حال حاضر و پس از گزارش های اولیه از صدای انفجار، گزارشی مبنی بر رخداد جدید نیست و امنیت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساعتی قبل بود که خبرهای اولیه در خصوص صدای انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق شهر اصفهان منتشر شد.

برخی از تصاویر منتشر شده توسط شهروندان حکایت از شنید صدای چند انفجار داشت که بر اساس اخبار اعلام شده تا این لحظه به دلیل مقابله پدافند با چند ریزپرنده بوده است

منشا صدای انفجارها منشا خارجی و یا حمله نظامی نمی‌باشد.

به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی با این اقدام و با کمک استفاده از عوامل داخلی خود برای جبران سیلی خورده در عملیات موشکی ایران تلاش می‌کند.

در حال حاضر و پس از گزارش‌های اولیه از صدای انفجار، گزارشی مبنی بر رخداد جدید نیست و امنیت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است

کد خبر 745906

دیگر خبرها

  • تبریز در امنیت و آرامش کامل است
  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • فیلم/ آرامش کامل در سطح شهر اصفهان
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل
  • آرامش کامل در سطح شهر اصفهان
  • امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس