Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس دفتر رییس‌جمهوری مشارکت بیشتر در انتخابات را باعث تشکیل یک مجلس قوی دانست.
به گزارش آریا، محمود واعظی با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان در جمع خبرنگاران گفت: این مجلس حضور پرشکوه مردم و مشارکت بیشتر باعث تشکیل یک مجلس قوی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجلس قوی می تواند مشکلات مردم را حل کند و قانونگذاری بهتری انجام دهد و این حضور و تشکیل مجلس قطعا برنده آن مردم و نظام هستند و بازنده آن آمریکا است، چراکه در یک ماه گذشته هم آمریکایی‌ها و رسانه‌های مختلف هم در فضای مجازی و هم در رادیو و تلویزیون تلاش کردند تا مردم را مایوس کنند.
واعظی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بر اساس آماری که ما داریم مشارکت مردم در سراسر کشور خوب بوده و ما امیدواریم امروز یک روز بیاد ماندنی برای نظام و کشور و برای آمریکا که در این زمینه تلاش های بسیاری کرد مایه یاس و ناامیدی باشد.
محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور ظهر امروز به همراه همسرش با حضور در حسینیه جماران در انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای خبرگان شرکت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واعظی مجلس قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : گفت: رأی‌گیری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار کرد: از ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه، تکلیف ۵ حوزه انتخابیه مشخص‌شده و تنها حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه است که به دور دوم کشیده شد.

وی افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه کرمانشاه از ۳ کرسی تعلق گرفته تنها تکلیف یک کرسی با منتخب شدن محمد رشیدی مشخص شده و نتیجه ۲ کرسی دیگر به دور دوم کشیده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه آقایان عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی، فضل‌الله رنجبر و ابراهیم رحیمی زنگنه ۴ نامزدی هستند که در بازه زمانی تعیین شده ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت به تبلیغات خواهند پرداخت.

وی تفاوت دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه را در تمام الکترونیکی برگزار شدن آن عنوان کرد و گفت: برخلاف دوره اول که به‌صورت صدور تعرفه، نوشتن رأی در برگه‌های تعرفه و شمارش تعرفه‌ها در پایان انجام می‌شد، در دوره دوم دیگر فرد در صدور تعرفه دخالتی نخواهد داشت و توسط دستگاه و به‌صورت الکترونیکی تعرفه صادر و در صندوق انداخته خواهد شد.

شعبانی شرایط احراز هویت رأی‌دهندگان در دوره دوم را مشابه دوره اول دانست و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه وزارت کشور مجوز کاهش ۳۰ درصدی صندوق‌های اخذ رأی را داده است، با مشورت صورت گرفته با استاندار بنا داریم جهت رفاه حال رأی‌دهندگان تعداد کمتری از صندوق‌ها را کاهش دهیم.

وی ضمن تصریح این‌که در دور اول ۵۰ درصد عوامل و نیروهای اجرایی در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به‌کارگیری شده بود، گفت: در دور دوم نیز همین تعداد عوامل اجرایی به کار گرفته خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اشاره‌ای به اعتراضات برخی از نامزدها در دوره اول انتخابات داشت و ادامه داد: در دور اول اعتراضات برخی از نامزدها را داشتیم که با بررسی‌های صورت گرفته توسط هیئت نظارت و همراهی هیئت اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شد.

وی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را سالم‌ترین دوره عنوان کرد و نقش دولت در روند انتخابات را کاملاً بی‌طرف دانست.

کد خبر 747671

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود