Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن ذوب آهن به تمجید از هم تیمی سابقش پرداخت.

طرفداری- وحید محمدزاده، مدافع ذوب آهن اصفهان، درباره شرایط ذوب‌آهن و دیدار با استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت:

در این چند روز تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با استقلال هستیم. در نیم فصل دوم همه بازی‌ها سخت است و برابر استقلال هم بازی ساده‌ای در پیش نداریم، آنها تیم فوق‌العاده خوبی هستند اما ما با وجود اینکه در ورزشگاه آزادی به میدان خواهیم رفت، هدفی جز گرفتن سه امتیاز در این بازی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌های اخیر جدا از بازی برابر تراکتور، نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم در این بازی هم به برد برسیم.

به گزارش تسنیم؛ وی در خصوص بازی‌های فشرده استقلال و اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند از این موضوع استفاده کند، عنوان کرد:

ما هم در لیگ قهرمانان آسیا در چنین وضعیتی قرار گرفتیم و همیشه در لیگ برتر هم با شرایط خوب بازی می‌کردیم. استقلال زمان کافی برای ریکاوری در اختیار دارد و به هیچ عنوان خسته نیست. خودمان را گول نمی‌زنیم و آنها قطعا با بهترین شرایط برابر ما قرار خواهند گرفت. استقلال برخلاف ذوب‌آهن در شرایط مسابقه قرار دارد.

محمدزاده درباره درخشش ارسلان مطهری در استقلال اظهار داشت:

ارسلان برای تیم ما خیلی زحمت کشید و حالا هم برای تیمی که دوستش دارد با جان و دل بازی می‌کند. خوشحالم که مطهری در استقلال به‌خوبی دیده می‌شود. ارسلان مهاجمی که فاکتورهای خوبی دارد و مهار این بازیکن آسان نیست. امیدوارم در بازی با استقلال روز خوب ذوب‌آهن باشد و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 18:30 یکشنبه 4 اسفند در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. استقلال هم‌اکنون با 33 امتیاز از 18 بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده و ذوب‌آهن با یک بازی بیشتر و 21 امتیاز رده دهم را به خود اختصاص داده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ایران بازی با هنگ‌کنگ را از دست داد

آفتاب‌‌نیوز :

 تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ چهارمین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان را برگزار کرد.

حسین کنعانی‌زادگان با دریافت کارت زرد در دقیقه ۳۹ این بازی، دیدار بعدی ایران مقابل هنگ‌کنگ که ۱۷ خرداد انجام می‌شود از دست داد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • مدافع ایران بازی با هنگ‌کنگ را از دست داد
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان