Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:51:08 GMT

مدارس استان قزوین فردا تعطیل است/ مشارکت خوب مردم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۴۱۱

مدارس استان قزوین فردا تعطیل است/ مشارکت خوب مردم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین پس از بازدید از چند شعبه اخذ رأی در شهر قزوین از روند برگزاری انتخابات اظهار رضایت کرد.

حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ساعات اولیه بامداد امروز شاهد حضور خوب مردم هستیم و در حال حاضر ۹۹ درصد شعب به صورت آنلاین رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این روند نشان می‌دهد سیستم مکانیزه جواب داده و چند روستای دیگر هم بزودی تحت پوشش شبکه آنلاین قرار خواهد گرفت تا احراز هویت مکانیزه شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآور شد: گزارش‌های سطح شهر و استان نشان می‌دهد در برخی شعب شاهد صف‌های طویل هستیم و از ساعات آینده پیش بینی می‌شود این حضور بیشتر شود.

حبیبی یادآور شد: انتخابات در مدت ۱۰ ساعت برگزار می‌شود و در صورت نیاز با پیشنهاد استاندار و تائید وزارت کشور تا یک ساعت و بیشتر قابل تمدید است.

وی بیان کرد: از مردم انتظار داریم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

اثر انگشت لازم نیست

حبیبی گفت: با توجه به شرایط کشور و رعایت بهداشت با هماهنگی هیئت نظارت مقرر شده از رأی دهندگان اثرانگشت گرفته نشود تا مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: در استان ۱۰۴۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده و ۹۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

حبیبی یادآور شد: همچنین ۴۴ هزار ۳۱۴ نفر در استان رأی اولی هستند.

انصراف ۷۴ نفر / رقابت ۸۴ نفر

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تا این لحظه ۷۴ نفر انصراف داده‌اند و ۸۴ نفر در صحنه باقی مانده‌اند که در حوزه قزوین، البرز و ابیک تعداد ۴۷ نفر در تاکستان ۱۳ نفر و در حوزه بوئین زهرا و آوج ۲۴ نفر در میدان رقابت حضور دارند و برای کسب ۴ کرسی مجلس منتظر رای مردم هستند.

وی گفت: بخش اعظم شعب در مدارس تشکیل شده و از طرف فرهنگیان و عوامل مرتبط با وزارت آموزش و پرورش درگیر امور نظارت و بازرسی و اجرایی هستند.

مدارس استان قزوین فردا تعطیل شد

وی گفت به دلیل تداوم فرآیند انتخابات و درگیر بودن فرهنگیان در هیئت‌ها، تمامی مدارس استان قزوین فردا شنبه سوم اسفندماه تعطیل است.

حبیبی افزود: حداقل سن رای دهندگان ۱۸ سال تمام است و متولدین دوم اسفند سال ۸۰ می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

تقدیر از اصحاب رسانه

حبیبی از حضور رسانه‌ها در امر اطلاع رسانی تشکر کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتخابات نقش فعالی داشته‌اند و تا پایان انتخابات انتظار داریم همراه ما باشند تا این رویداد بخوبی رقم بخورد.

کد خبر 4858670

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد