Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:52:09 GMT

حضور مردم آبادان در شعب اخذ رای رو به افزایش است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۴۴۱

حضور مردم آبادان در شعب اخذ رای رو به افزایش است

سیدزین العابدین موسوی جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تمامی تمهیدات لازم از سوی پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت انتخابات اندیشیده شده و مشکلی امنیتی و انتظامی در شهرستان گزارش نشده است.

وی افزود: امنیت ۱۳۸ شعبه ثابت و سیار در سطح شهرستان از سوی نیروی انتظامی و بسیج تامین شده است تا مردم  با خیالی آسوده در این رویداد مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آبادان حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح و آگاهانه را ۲ موضوع بسیار مهم ذکر کرد و گفت: اگر هردوی آنها محقق شود هم بر اقتدار انقلاب و نظام افزوده شده و هم شاهد مجلسی قوی و کارآمد خواهیم بود. 

موسوی به شهروندان توصیه کرد شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم مورد تاکید دولت و نظام است و تلاش بر این است با رعایت بی طرفی انتخابات سالم در آبادان برگزار شود.

فرماندار ویژه آبادان به حضور ۲ هزار و ۸۰۰ نفر به عنوان عاملان برگزاری انتخابات در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲ هزار نفر نیز به عنوان نیروهای ذخیره در آماده باش بسر می برند.

۲۲۹ هزار و ۳۴۳ نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲۲ شعبه در شهر آبادان و بخش مرکزی و ۱۶ شعبه نیز در اروندکنار در حال برگزاری است.

آبادان سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی آبادان پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی آبادان انتخابات مجلس شورای اسلامی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان