Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوییجی بوفون در خصوص شوخی جنجالی‌اش با هوادار چینی توضیحاتی ارائه کرد.

طرفداری- جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس که با وجود 42 سال سن همچنان در سطح اول فوتبال دنیاست، شب گذشته در برنامه تلویزیونی Le Iene حاضر شد و در خصوص موضوعات مختلفی صحبت کرد. بوفون ابتدا در خصوص شایعات پیوستن گواردیولا به یوونتوس گفت:

امیدوارم ساری در یوونتوس بماند چون در این صورت فاتح جام‌هایی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم بود تا برای ورود به مرحله‌ای جدید، تغییراتی در تیم اعمال شود. فرایند جدید، طول می‌کشد تا جا بیفتد و برای کسب نتایج، امتحان روش‌های جدید به نظرم درست بود. 

وی در خصوص رقیب اصلی یوونتوس در این فصل سری آ اظهار کرد:

اگر اینتر در لیگ اروپا پیشروی کند، آن‌گاه لاتزیو را رقیب اصلی خواهم دانست. بازی کردن لاتزیو فقط در آخر هفته‌ها می‌تواند ترسناک باشد.  

پس از بازی یوونتوس و میلان در کوپا ایتالیا، جانلوییجی بوفون در میکسدزون یک هوادار چینی را دید به شوخی به او گفت هی، من حواسم به تو هست، هی کرونا؟ نکند اهل ووهان باشی؟ البته بوفون پس از این حرف‌ها، لپ هوادار چینی را کشید و به او امضا داد تا ثابت کند حرف‌هایش شوخی بوده است اما این موضوع در ایتالیا جنجال‌آفرین شد. بوفون در خصوص این شوخی گفت:

اگر به عقب برمی‌گشتیم بازهم آن شوخی را انجام می‌دادم. همیشه در سن سیرو چینی‌های زیادی حضور دارند اما آن شب آن پسر چینی تنها بود و خواستم کاری کنم که احساس راحتی داشته باشد، به همین دلیل سعی کردم با او صحبت کنم. در ایتالیا، تحمل‌پذیری زیادی وجود ندارد و اگر به کسی توهینی شده، از او عذر می‌خواهم. 

بوفون در پایان در خصوص تمدید قراردادش با یوونتوس گفت:

نمی‌دانم تا چه زمانی به بازی ادامه خواهم داد. تا ژوئن، خواهیم دید چه می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند

به گزارش روز جام جم آنلاین از ایرنا، منیر اکرم طی گفت وگویی با رسانه ترکیه‌ای اظهار داشت که همه کشورها باید دست به کار شده و اقداماتی را برای تحمیل هزینه بر رژیم اسرائیل در نظر بگیرند.

وی خواستار همکاری جامعه جهانی علیه اقدامات مخرب رژیم صهیونیستی شد و گفت: فعالیت های اسرائیل نباید بدون مجازات بماند و باید به آن نشان داده شود که هزینه دارد.

نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه به رغم قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس را بسیار نگران کننده دانست و افزود: اسرائیل حتی مطالبه حامیان و دوستانش را نیز نادیده می‌گیرد درحالی که سران جامعه جهانی باید جلوی کشتار مردم غزه توسط حاکمان افراطی اسرائیل را بگیرند.

وی خواستار عکس العمل موثرتر آمریکا و دیگر حامیان رژیم اشغالگر اسرائیل برای توقف نسل کشی در غزه شد و افزود: این رژیم باید پاسخگو شود لذا می بایست از طریق اعمال تحریم‌های تجاری، تسلیحاتی و قطع عرضه نفت این جنگ وحشیانه را متوقف کرد.

منیر اکرم بر اهمیت حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تاکید کرد و افزود: برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل هر کاری که بتوانیم برای تسکین آلام فلسطینیان انجام خواهیم داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵مهر ۱۴۰۲) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش این رژیم بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.
 
 

دیگر خبرها

  • شوخی با تصاویر سیل دبی
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند
  • این چهار نوشیدنی را صبح‌ها مصرف نکنید تا کلیه‌تان سالم بماند
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • راهنمای جامع خرید صندل زنانه چرم
  • اسرائیل نمی‌تواند بپذیرد که اولین حمله ایران بی پاسخ بماند | اسرائیل تحت فشار غرب است که تا هیچ واکنشی انجام ندهد