Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود مسلم‌زاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خمینی شهر جزو شهرستان‌هایی است که همواره مشارکت بالایی در انتخابات دوره‌های گذشته داشته و امیدواریم در این دوره نیز میزان مشارکت مردم این دیار، مؤثر و پررنگ باشد.

وی بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، امروز جشن ملی است و همه باید به تبعیت از فرامین رهبری به تکلیف شرعی خود برای حضور در عرصه انتخابات عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار اطمینان کرد که مردم شهرستان خمینی شهر در این انتخابات نیز مانند دوره‌های گذشته با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رای، حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

فرماندار خمینی‌شهر، تعداد رای اولی‌های این شهرستان را چهار هزار و ۱۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۲۰ هزار و ۲۲۲ نفر شامل ۱۱۲ هزار و ۹۸۰ نفر مرد و ۱۰۷ هزار و ۲۴۲ نفر زن، در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.

وی با بیان‌اینکه صلاحیت ۱۸ نامزد برای رقابت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه تایید نهایی شده که همگی مرد هستند، گفت: مردم این شهرستان می‌توانند از بین نامزدهای تأیید صلاحیت شده، یک نفر اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

مسلم‌زاده با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان فراهم شده است و فرآیند رای‌گیری در تمام شعبه‌های اخذ رای از ساعت هشت امروز آغاز شده است، خاطرنشان کرد: ۱۶۹ شعبه اخذ رای شهری و روستایی در خمینی‌شهر پیش‌بینی شده که ۱۶۱ شعبه ثابت شهری و پنج شعبه سیار شهری و سه شعبه ثابت متعلق روستاهای این شهرستان است.

وی با اشاره به شعار راهبردی این دوره از انتخابات با عنوان "گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی‌طرفی و انسجام ملی" ابراز امیدواری کرد که با رعایت این شعار بتوانیم انتخابات سالمی را در کشور محقق کنیم.

فرماندار خمینی‌شهر با بیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بطور کامل الکترونیکی برگزار خواهد شد که این شیوه امکان بروز خطا را به حداقل می‌رساند، افزود: این شهرستان رتبه اول تجهیز امکانات شعبه‌های اخذ رای در استان اصفهان را به خود اختصاص داده و دستگاه‌های احراز هویت برای همه شعبه‌های اخذ رای پیش بینی شده است.

وی در باره میزان تحصیلات نامزدها گفت:چهار نفر دارای دکترا، ۱۰ نفر فوق لیسانس، سه نفر تحصیلات حوزوی و یک نفر دارای مدرک لیسانس است.

مسلم زاده با اشاره به گروه‌های شغلی نامزدهای انتخابات در خمینی‌شهر یادآور شد: در این شهرستان ۱۰ کارمند، چهار استاد دانشگاه، ۲ روحانی، یک نفر آزاد، و یک نفر هم به‌عنوان "سایر"  در انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

خمینی شهر دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

این شهرستان با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها خمینی شهر اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در استان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمینی شهر اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی خمینی شهر اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس اخذ رای خمینی شهر یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ همچنین نمایندگان نباید دعواهای سیاسی را وارد مجلس کنند.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به تشریح اولویت‌های مجلس دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: در بدو ورود نمایندگان منتخب مردم به مجلس سوگندی قرائت می‌شود که بیانگر تعهد آن‌ها به این مسئولیت خطیر خواهد بود؛ از این رو به نظر می‌رسد اولویت اول منتخبان مردم باید حفظ این سوگند باشد و مجلس تلاش کند هر روز این سوگند را به نمایندگان یادآوری کند که بر چه اساسی روی کرسی‌های سبز مجلس تکیه زده‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین کار ابتدایی نمایندگان منتخب برای برنامه ۵ ساله هفتم این است که دولت را ملزم به ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در بحث اقتصاد و معیشت به عنوان مطالبه جدی مردم کنند؛ شاید شعار بسیاری از نمایندگان منتخب معیشت مردم باشد اما قاعدتاً نظارت بر عملکرد دولت در این برنامه باید توسط نمایندگان پیگیری شود.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ نمایندگان مردم نباید دعواها و بداخلاقی‌های سیاسی را به مجلس وارد کرده و از تریبون مجلس برای عقده‌گشایی استفاده کنند.

وی در خصوص پیش بینی تشکیل فراکسیون‌های مجلس جدید گفت: پیش‌بینی می‌شود چهار فراکسیون در مجلس شکل بگیرد؛ فراکسیون پایداری، یک فراکسیون با حضور آقای قالیباف، یک فراکسیون با حضور طیفی از نمایندگان که سایر فراکسیون‌ها را قبول ندارند و چهارمین فراکسیون که اصلاح طلبان در آن حضور خواهند داشت.

کنعانی مقدم ادامه داد: اعتقاد دارم فراکسیون اکثریت در مجلس دوازدهم نخواهیم داشت و آرا بین این چهار فراکسیون تقسیم خواهد شد.

کد خبر 735522

دیگر خبرها

  • دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده