Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@22:01:58 GMT

دستگیری خریداران رای در چابهار / صبح امروز رخ داد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۵۸۹

دستگیری خریداران رای در چابهار / صبح امروز رخ داد

حوادث رکنا: باند خرید رای که در چابهار اقدام به جمع آوری 189 شناسنامه کرده بود، شناسایی و منهدم شد.

به گزارش رکنا، فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:  شب گذشته و با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری نیروهای انتظامی، باند خرید رای که در چابهار اقدام به جمع‌آوری ۱۸۹ شناسنامه کرده بود، شناسایی و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد قنبری روز جمعه  اظهار داشت: به تعداد کافی ماموران نیروی انتظامی در سر صندوق های اخذ رای حضور دارند و هم‌اینک انتخابات در سیستان و بلوچستان به خوبی در حال انجام است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: گشت‌های ویژه‌ای در مسیرهای مختلف امنیت انتخابات را در دستور کار خود قرار داده‌اند و نظارتی نیز بر خطوط فیبر نوری داریم و در این بخش گشت‌هایی نیز در اختیار شرکت مخابرات گذاشته‌ایم تا در صورت قطع فیبر نوری مشکل نیرویی نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابات در سیستان وبلوچستان هیچ‌گونه مشکل امنیتی وجود ندارد و روند برگزاری انتخابات در این استان به خوبی در حال انجام است.

سردار قنبری اظهار داشت: سه طرح ویژه انتخابات شامل طرح قبل، حین و بعد از انتخابات در سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی شده و هم‌اینک از شب گذشته وارد بخش حین انتخابات شده ایم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا اخبار حوادث ماموران باند شناسایی اطلاعاتی حوادث چابهار خرید اخبار سیستان و بلوچستان قم عکس کرونا فیلم ویروس بیمارستان مشکوک ویروس کرونا اخبار تهران کرونا ویروس سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی ، امروز آسمان برخی نواحی شرق و جنوب شرق و جنوب کشور ابری است و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق دور از انتظار نیست.
امروز در استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان و فارس بارندگی شدید رخ می دهدو برای این استانهاهشدار نارنجی صادر شده است.
فردا پنج‌شنبه در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شاهد بارندگی خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس فروخته شد، از دولت به دولت!
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟