Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@23:53:50 GMT

ماجرای عکس‌های لو رفته مهدی طارمی و سحر قریشی!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۶۰۸

ماجرای عکس‌های لو رفته مهدی طارمی و سحر قریشی!

رویداد۲۴ انتشار تصاویر دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی بار دیگر این دو چهره سرشناس را در کانون توجهات قرار داد. اما این تصاویر چگونه لو رفت؟

بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌چه که برای نزدیکان قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.

  شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی از کجا شروع شد؟ آبان سال ۹۶ بود که شایعاتی مبنی در خصوص ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد. این شایعه از آنجا شروع شد که مهدی طارمی در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود و حسین ماهینی کاپیتان وقت پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.
به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.     منبع: فرارو لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rKx خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی طارمی سحر قریشی مهدی طارمی سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر