Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: انتخابات در نظام اسلامی مظهر اقتدار ملی و مردم سالاری دینی است که در طول چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی مردم نشان داده اند در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف همیشه پشتیبان نظام بوده اند.

حجت الاسلام "سیروس حکمتی نیک" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بخاطر اهمیت خاصی که دارد یقینا استقبال مردم کشور و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد را به دنبال خواهد داشت، چون همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، انتخابات برای ما یک جشن ملی و احقاق حق مدنی مردم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت، حق مردم، وظیفه و تکلیف الهی است، تصریح کرد: در راستای پاسبانی انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام، حمایت همه جانبه از کشور و ولایت فقیه در برابر دشمن تکلیف است که همه در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: یکی از عناصر و مولفه‌های ارزشمند اقتدار جمهوری اسلامی ایران انسجام ملی و حضور حداکثری مردم در انتخابات است که باعث می‌شود ضریب امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه به خصوص آمریکا افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، حکمتی نیک بیان کرد: هر چه حضور ما مردم در این عرصه بیشتر باشد، اقتدار و قدرت ما در برابر نظام سلطه بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس كهگيلويه و بويراحمد دوم اسفند 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی محکم سپاه به رژیم صهیونیستی، اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه گفت: سیلی محکم سپاه به رژیم صهیونیستی، اقتدار نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

محمدرضا آمویی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در حمله شب گذشته(۲۵ فروردین)، اظهار کرد: حمله شب گذشته سپاه در واقع لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود که اعلام کرده بودند حتما رژیم صهیونیستی به دلیل حمله اخیر به کنسولگری ایران در دمشق تنبیه خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: ایران اسلامی شب گذشته به دشمنان اعلام کرد که پاسخ هر نوع تعرضی به منافع جمهوری اسلامی ایران را خواهد داد.

وی با بیان اینکه حمله سپاه به رژیم صهیونیستی فقط یک هشدار برای اسرائیل غاصب نیست، گفت: ایران در حمله شب گذشته به رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان او در منطقه هشدار داد مراقب رفتارهای خود باشند.

آمویی در ادامه سیلی محکم شب گذشته سپاه به رژیم صهیونیستی را در ایجاد امنیت پایدار در منطقه در بلندمدت تاثیرگذار دانست و افزود: رژیم صهیونیستی و حامیان او بدانند دوران «بزن در رو» به اتمام رسیده و دیگر نمی توانند هر کاری دلشان می خواهد در منطقه انجام دهند.

وی همچنین حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی را مایه دلگرمی مردم مظلوم غزه دانست و افزود: قطعا حمله دیشب سپاه به اسرائیل غاصب باعث شادمانی مردم فلسطین و همه آزادیخواهان جهان شد.
 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از سپاه پاسداران
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • سیلی محکم سپاه به رژیم صهیونیستی، اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست
  • تقدیر حمایت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات وعده صادق
  • تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی