Web Analytics Made Easy - Statcounter

به خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ غلامعلی دهشیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تخلفات روز و شب گذشته برخی از افراد در فضای مجازی و تبلیغات خارج از موعد، کمیته رصد فضای مجازی ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی صبح امروز تشکیل و پس از استماع گزارش مراجع و ضابطان عام و خاص در خصوص اقدامات متخلفین تصمیم گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد در این رابطه گفت: با رصد دقیق فضای مجازی و تبلیغات نامزدهای استان، برخی از افراد که دیروز و شب گذشته اقدام به تبلیغات خارج از موعد و یا تخریب نامزدهای رقیب نموده بودند توسط پلیس فتا احضار و از آنان اخذ توضیح شد.
دهشیری اظهار داشت: در مورد تخلفات صورت گرفته پس از ارسال مستندات و جمع آوری و گزارش مراجع صالح، بلافاصله فردای پس از روز رای گیری پرونده تشکیل و به جرائم آنان رسیدگی خواهد شد.
وی تصریح کرد: در ادامه ساعات رای گیری اقدامات و تحرکات افراد در فضای مجازی به دقت تحت نظارت خواهد بود.
این مقام قضایی تاکید کرد: چنانچه افرادی اقدام به تبلیغ خارج از موعد تحت هر عنوان نموده و یا اصل رای گیری و انتخابات را مورد تشکیک قرار دهند و یا ذهنیت سازی در اعلام نتایج و یا بر خلاف واقع افراد را تهیج و تحریک نمایند بلافاصله مورد تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

48

کد خبر 1355265

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود

آیا جریانات اخیر بلادلاین منجر به جدایی پال هیمن از این گروه خواهد شد؟

به دنبال شکست رومن رینز در رسلمنیا 40، بیل اپتر خواهان جدایی پال هیمن از بلادلاین و اتحاد او با دمین پریست است.

طرفداری | دمین پریست به تازگی اولین قهرمانی جهان خود را در رسلمنیا 40 به لطف استفاده از کیف MITB علیه درو مک اینتایری که چند دقیقه قبل قهرمان شده بود، به دست آورد. گرچه کسی در توانایی ها و استعداد دمین پریست شکی ندارد، اما به اعتقاد بیل اپتر تشکیل اتحادی بین او و پال هیمن می‌تواند ستاره جاجمنت دی را به سطح بالاتری برساند.

چیزی که من دوست دارم ببینم، با در نظر گرفتن این حقیقت که اکنون داریم از فرضیات خود صحبت می‌کنیم، با توجه به مشکلاتی که اکنون در بلادلاین وجود دارد تشکیل اتحادی بین پال هیمن و دمین پریست است. فکر می‌کنم این اتحاد از دمین پریست ستاره منفوری به مراتب قوی‌تر خواهد ساخت. او همه چیز دارد و در جایگاه خوبی است، اما معتقدم باید کمی بالاتر برود. به همین دلیل اتحاد او و پال هیمن فوق العاده خواهد شد.

زمان مشخص خواهد کرد که برنامه پال هیمن با توجه به اتفاقات اخیر بلادلاین به چه شکل خواهد بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • تشریح کارکرد کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان