Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز از ابتدای آغاز روند رأی‌گیری، ترافیک مسئولان در وزارت کشور سنگین بوده و مسئولان یکی پس از دیگری با حضور در محل ستاد انتخابات، علاوه بر بازدید از این محل و کسب اطلاعات در خصوص روند اخذ رأی در سراسر کشور، رأی خود را بر صندوق‌های رأی انداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مستقر در وزارت کشور، امروز از ابتدای آغاز روند رأی‌گیری، ترافیک مسئولان در وزارت کشور سنگین بود و مسئولان یکی پس از دیگری با حضور در محل ستاد انتخابات وزارت کشور، علاوه بر بازدید از این محل و کسب اطلاعات در خصوص روند اخذ رأی در سراسر کشور، رأی خود را بر صندوق‌های رأی انداختند و سپس در جمع خبرنگاران حاضر شدند و در خصوص انتخابات مطالبی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی: در 55 هزار شعبه اخذ رأی سلامت کامل برقرار است

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور با تشکر از همه اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت و همه دست اندرکاران انتخابات، اظهار کرد: امیدواریم با حضور مردم خوب و عزیز، حماسه دیگری را شاهد باشیم و نشان دهیم که در سایه امنیت، مردم با مقاومت خود وظیفه خود را در قبال انقلاب، شهدا و امان راحل انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم این انتخابات که به تعبیر رهبری جهاد عمومی نام گرفته است، بتواند یک گام بلند مردم را به طرف اهداف انقلاب سوق دهد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امید داریم همه اعضای اجرایی و نظارت و همه اعضای ۵۵ هزار شعبه اخذ رأی، انتخابات را در کمال سلامت، صحت، قانونمند و در یک بستر امن برگزار کنند.

رحمانی فضلی تأکید کرد: از مردم هم می خواهیم که در مهلت ۱۰ ساعته اخذ رأی، به شعب مراجعه کنند زیرا ما ناگزیریم در ساعت ۱۲ امشب، شعب را ببندیم. امیدواریم همه مردم با حضور به موقع در شعب اخذ رأی، کمک کنند تا رای آنها را در موعد قانونی اخذ کنیم.

براساس این گزارش؛ در دقایق اولیه شروع فرآیند رأی‌گیری، ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره ۱۷ را صادر کرد که بر اساس این اطلاعیه تمامی واجدین شرایط باید علاوه بر شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی را به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور: مقدمات حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شده است

سید جمال عرف نفر بعدی بود که با حضور در وزارت کشور، رأی خود را به صندوق‌ رأی انداخت.

رئیس ستاد انتخابات کشور پس از انداختن رأی خود در جمع خبرنگاران از تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات سخن گفت و تأکید کرد: وزارت کشور همه مقدمات لازم را برای انتخابات پرشور فراهم کرده و تمام شعب سراسر کشور فعال هستند و تاکنون به غیر از برخی شعب، همه شعبه‌ها آنلاین به صورت آنلاین کار خود را انجام می‌دهند و همچنین وزارت کشور و شورای نگهبان در حال رصد جریان انتخابات هستند و تاکنون گزارشی در خصوص وجود مشکل برای ما ارسال نشده و امیدوارم تا پایان همین رویه ادامه داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش: فقط مدارسی که رأی‌گیری در آنها انجام شده، تعطیل هستند

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش نفر بعدی در میان مسئولان بود که وزارت کشور را به عنوان محل ارائه رأی خود انتخاب کرد.

او پس از اینکه رأی خود را در صندوق رأی انداخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی بدون تردید یکی از مهمترین ارکان کشور و نهادهای قانونی در ساختن آینده کشور است. آینده ای که به باورهای ما، ایمان، آرامش، امنیت، اقتصاد، کسب و کار، فرهنگ و آموزش و آینده فرزندان ما ارتباط پیدا می کند.  

وزیر آموزش کشور بیان کرد: بنابراین حضور در انتخابات به معنای مشارکت در کیفیت آینده‌ای است که ساخته می شود و هر فرد با حضور در انتخابات می تواند اراده خود را برای کیفیت ساختن آینده ای بهتر با پیشرفت، آرامش و امنیت بیشتر، مناسبات بهتر در داخل و خارج تامین کند. 

حاجی میرزایی در رابطه با احتمال تعطیلی مدارس در روز آینده گفت: ما تعطیلی عمومی نداریم. بیشترین حوزه های انتخابات و حدود 60 درصد از مدارس کشور هستند و فرهنگیان به عنوان امنا و گروه های مرجع ملت محل اخذ آراء هستند. مدارسی که در آنها شمارش آراء تا روز شنبه به اتمام نمی رسد با صلاح دید مناطق آموزش و پرورش می توانند فردا را تعطیل کنند و این تعطیلی عمومی نیست و منحصر به مدارس حوزه های انتخابیه و آن حوزه هایی است که شمارش آرا تا شنبه به اتمام نمی رسد. 

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اینکه کدام نهاد مسئول تصمیم گیری تعطیلی سراسری مدارس پیرو ورود ویروس کرونا به کشور است؟ تصریح کرد: به دستور رئیس جمهور ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده است که همه دستگاه های مرتبط در آن حضور دارند و دائما اوضاع را رصد و تجولات را بررسی می کنند و متناسب با شرایط موجود تصمیم گیری می کنند.  

وی افزود: فعلا تصمیمی بر تعطیلی مدارس نیست و در صورت نیاز ستاد و شورای تامین هر استان می تواند در مورد تعطیلی مدارس آن استان تصمیم بگیرد و وزارت آموزش و پرورش هم در آن مشارکت دارد.

جهانگیری: مجلس یازدهم می‌تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد 

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و نفر دوم دولت، با حضور در وزارت کشور و پس از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران از بالا بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه خبرهایی که از سراسر کشور در دو ساعت اول رأی‌گیری به وزارت کشور رسیده، حضور مردم مشابه انتخابات گذشته، حضور خوب و معناداری است و امیدواریم که مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار کشور نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در مسائل کشور داشته‌ باشد.

وی ادامه داد: در فضای عمومی کشور، معمولاً مجلس می‌تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد و نیز می‌تواند نقش تعیین کننده در حل مشکلات مردم داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: دولت و مجلس به عنوان دو نهاد اصلی‌ در حل مسائل و مشکلات کشور تعیین کننده هستند و با همدلی و همکاری یکدیگر می‌توانند قدم‌های بسیار بزرگی بردارند.

جهانگیری گفت: حتی سیاسیون داخل کشور، گاهی اوقات مردم ایران را خوب نمی‌شناسند. نظر و رأی مردم ایران همواره تعیین کننده بوده و صندوق رأی یکی از جاهایی است که مردم ایران از طریق آن با همه به روشی که علاقه داشته باشند، سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: ما باید پیام مردم را به خوبی بگیریم و انحراف در پیام مردم، به مصلحت کشور نیست و آن چیزی که از پیام مردم بعد از اعلام نتایج انتخابات اعلام می‌شود، باید برای همه ما قابل استفاده باشد.

رئیس جمهور: ارتباط آنلاین بین ستاد انتخابات وزارت کشور با همه حوزه‌ها برقرار است

مهمترین مقام ارشد دولت؛ یعنی رئیس جمهور با حضور در وزارت کشور و پس از بازدید از بخش‌های فنی مختلف ستاد انتخابات وزارت کشور و کسب اطلاعات در خصوص مراحل مختلف رأی‌گیری، رأی خود را در صندوق انداخت و سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز سالروز افتخارآمیز دیگری در تاریخ کشور و انقلاب ما به ثبت می‌رسد. ما در جدول صندوق‌های سایر کشور که در صحنه مشخص بود، ارتباط مستقیمی بین ستاد انتخابات در وزارت کشور با همه حوزه‌ها به صورت آنلاین برقرار است. 

وی ادامه داد: در برخی بخش‌ها ۱۰۰ درصد و در برخی ۹۹ درصد و برخی شعب هم ۹۸ درصد اتصال دارند. در کل، ۹۸ درصد صندوق‌ها متصل به ستاد انتخابات هستند و مشخص است چند نفر در تهران، شهرستان‌های تهران و... دادند. تشخیص هویت الکترونیکی است و امیدواریم وزیر کشور تلاش خود را دوچندان کند و در سال ۱۴۰۰ مردم شاهد رای‌گیری دیجیتال کامل باشند. 

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری نخستین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابتدای انقلاب گفت: یاد می‌کنم از ۴۰ سال پیش یعنی اسفند سال ۵۸ که اولین انتخابات مجلس که نامش آن زمان مجلس شورای ملی بود که در اصلاح قانون اساسی به مجلس شورای اسلامی تغییر نام داد برگزار شد.

روحانی افزود: اولین انتخابات مجلس در اسفند ۵۸ برگزار شد که پنجمین انتخابات از ابتدای انقلاب بود. اولین انتخابات، همه‌پرسی بود، سپس انتخابات نمایندگان مجلس خبرگان قانون اساسی، سپس انتخابات تائید قانون اساسی و سپس ریاست جمهوری و پنجمین آن انتخابات مجلس بود.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال از نخستین انتخابات مجلس می‌گذرد و با وجود شرایط جنگ و سختی‌ها، انتخابات‌ها در سر موقع خود برگزار شده‌اند، خاطرنشان کرد: امام همیشه تأکید می‌کردند انتخابات به موقع برگزار شود و فاصله ایجاد نشود. در ۱۰ مجلس قبلی هم تاکنون هیچ فاصله‌ای وجود نداشته است که در تاریخ دموکراسی نظیر ندارد و در تاریخ ایران هم چنین چیزی وجود نداشته است. 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تمام مجالس از روز اول تا روز آخر، از تمام مدت چهار ساله خود بهره‌برداری کرده‌اند، ابراز داشت: خوشحالیم یازدهمین مجلس با آرای مردم تشکیل می‌شود. امیدواریم بهترین‌ها به مجلس یازدهم راه یابند. آنچه خواست مردم است، مجلسی فعال‌تر، پرشورتر و مجلسی است که مردم شاهد باشند مشکلات زندگی آنها را حل کرده، قوانین ضروری را تصویب کند و نظارت خود را بهتر انجام می‌دهد.

واعظی: درصد مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش یافته است

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور نفر بعدی بود که در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافت و رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

او در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز انتخابات در همه نقاط کشور به صورت آنلاین در حال برگزاری است و با مشاهده آرا دریافتیم که حضور مردم بسیار خوب بوده است .

وی گفت: امیدواریم شاهد برگزاری یک انتخابات خوب و پرشوری در سراسر کشور باشیم، همانطور که رهبر معظم انقلاب امروز صبح و همچنین در سخنرانی های قبلی تاکید داشتند.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مردم با شوقی به پای صندوق های رای می آیند و تاکنون که ۳ ساعت از آغاز رای گیری گذشته درصد مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

واعظی ادامه داد: تشکیل مجلس قوی با حضور پررنگ و رای مردم نشان دهنده انسجام و وحدت داخلی است و صرفا، به معنای تشکیل یک مجلس نیست.

وی بیان کرد: در این شرایط تحریم، حضور پررنگ مردم می تواند پیامی به منطقه و عرصه بین الملل باشد که این تحریم ها و فشارهای حداکثری باعث افزایش وحدت و انسجام بیشتر مردم در کشور خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: مشارکت قوی یعنی یک ایران قوی تر، امن تر و ایرانی که فشارهای خارجی روی آن تاثیری ندارد، امیدوارم همینطور مردم در سراسرکشور برای تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی انصافا سنگ تمام گذاشتند و به جهانیان نشان دادند با ترور نمی توانید این مردم را که روی پای خود ایستادند و پشت رهبری هستند بین آنها تفرقه ایجاد کنید، در انتخابات امروز هم حضور باشکوهی داشته باشند.

واعظی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار فوق العاده بود مخصوصا درجایی که برف و باران بود در آذربایجان و جاهای مختلف کشورکه اینگونه مردم آمدند و حضور بسیار معناداری داشتند. 

وی با ابراز امیدواری از اینکه امروز یک روز ماندنی باشد و هرسه این سه حادثه بزرگ یک نوعی پیامی باشد برای همه کشورهایی که با ما دوست هستند و بدانند که با یک کشور و مردم بسیار منسجمی دوست هستند. و به آن تعداد محدود کشوری که دشمنی می کنند آنها بفهمانند تصمیمی که برای فشار به ایران گرفتند تصمیمی غلطی بوده و حتما اثر نخواهد کرد و امیدوارم که سال۹۹ از سال ۹۸ بهتر باشد.

دادستان کل کشور: ظاهراً کارت خوان‌ها مشکل دارد

اما محمدجعفر منتظری که از صبح امروز به‌طور سرزده وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شده بود، از روند برگزاری انتخابات اطلاع کسب کرد.

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در شورای نگهبان بودم عملکرد دوستان را در ستاد نظارت بررسی کردم مشکل خاصی نداشته است، جز اینکه کارت‌‌خوان‌ها مشکل داشتند.

 وی با ابراز امیدواری برای رفع این مشکل ادامه داد: مشکل اگر رفع شود خیلی می‌تواند موثر باشد ظاهراً کارت خوان‌ها مشکل دارد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اطلاعاتی که بنده گرفتم در مجموع مشکل خاصی را گزارش نداده بودند، البته سه ساعت بیشتر نیست که از انتخابات گذشته است؛ امیدوارم مردم با حضور گسترده خود در همین ساعات اولیه یک برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم بزنند و یک مجلس قوی در طراز جمهوری اسلامی تشکیل دهند.

منتظری درباره اختیاری بودن ثبت اثر انگشت گفت: اگر هم کارت خوان‌ها فعال باشند و هم شناسنامه‌ها مهر بخورد، فکر نکنم اختیاری بودن اثر انگشت مشکل خاصی ایجاد کند. با توجه به اینکه شورای نگهبان هم تجویز کرد الزامی برای زدن اثر انگشت وجود ندارد.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات وزارت کشور مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات وزارت کشور مجلس شورای اسلامی جمع خبرنگاران انتخابات مجلس آموزش و پرورش وزارت کشور وزارت کشور تعیین کننده سراسر کشور رأی انداخت وزیر آموزش رئیس جمهور رأی خود رأی گیری صندوق ها خوان ها حوزه ها اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شعار سال جدید گفت: امسال پیداست که انتظار رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – از مسئولین این است که راه را برای حضور گسترده مردم در عرصه تولید باز کنند تا مردم در این عرصه ایفای نقش جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار نوروزی با استاندار قم که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی – علیه السلام – بود، با اشاره به حوادث و رویداد‌های سال گذشته ابراز داشت: سال گذشته هم خاطرات شیرین و هم خاطرات تلخی داشت؛ اما هر جا که نیاز به حضور مردم بود، شاید حضور چشمگیر مردم بودیم. هم در عرصه‌های ملی و هم در عرصه‌های مذهبی.

وی ضمن یادآوری شعار سال جدید اظهار داشت: امسال نیز مانند چند سال گذشته، مقام معظم رهبری – مد ظله العالی – بر مسئله تولید تأکید کردند؛ منتها با یک واژه دیگری به این معنا که اگر چه در سال گذشته رشد تولید مطرح بود؛ اما نیاز به یک جهش بواسطه حضور مردم در این عرصه، وجود دارد.

امام جمعه قم ادامه داد: امسال پیداست که انتظار رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – از مسئولین این است که راه را برای حضور گسترده مردم در عرصه تولید باز کنند تا مردم در این عرصه ایفای نقش جدی داشته باشند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان داشت: انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت و از ابتدا مبنای انقلاب ما حضور مردم بود. باید به گونه‌ای عمل کنیم که تفاوتی میان مردم و مسئولین وجود نداشته باشد مگر در شرح وظایف و مسئولیت‌هایی که بر عهده دارند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گفت: اگر مردم را در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دخالت دادیم، خروجی آن افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود؛ چرا که اگر مردم در عرصه‌های مختلف نقش آفرین باشند، امید در جامعه افزایش خواهد یافت و در نتیجه حضور در عرصه انتخابات نیز افزایش می‌یابد.

امیدواریم قطعنامه‌ای که صادر شده است منجر به یک آتش بس پایدار گردد

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خاطر نشان کرد: حوادثی که در غزه اتفاق افتاده، در نوع خودش کم‌سابقه و حتی بی‌سابقه است. این میزان جنایت فاجعه‌ای است که افرادی انسان نما مرتکب آن می‌شوند و نهاد‌های بین المللی بعد از گذشت حدود شش ماه تنها قطعنامه‌ای را صادر می‌کنند که البته امیدواریم به نتیجه برسد و منجر به یک آتش بس پایدار گردد.

وی افزود: در هیچ فرهنگی بیمارستان تبدیل به زمین جنگ نمی‌شود و بیماران مورد تهدید واقع نمی‌شوند. من از کشور‌های عربی و اسلامی تأسف می‌خورم که در این شرایطی که غزه شش ماه مورد یورش دشمن بوده است، دولت‌هایی که منافقانه دم از اسلام می‌زنند، تأمین کننده سوخت و انرژی رژیم صهیونیستی بودند. آیا مسلمانی تنها در کلام است؟! این‌ها روزی رسوا خواهند شد و مردم ساکت نخواهند نشست.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان این جنایات را به شدت محکوم می‌کنیم و امیدواریم منجر به یک بیداری در امت اسلامی شود.

وی اظهار داشت: ایستادگی و مقاومتی که امروز حماس و ملت فلسطین دارند، به برکت جبهه مقاومت است که مرکزیت آن امروز ایران اسلامی است و اگر این مرکزیت وجود نداشت، قطعا پایداری و استقامت آن‌ها تا این زمان ادامه پیدا نمی‌کرد.

استاد حوزه علمیه قم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی – علیه السلام – به تبیین روایتی از این امام گرانقدر پرداخت و ابراز داشت: امام مجتبی – علیه السلام – می‌فرمایند «مَنِ اتَّکَلَ عَلى حُسنِ الاِختیارِ مِنَ اللّه لَم یَتَمَنَّ أنَّهُ فی غَیرِ الحالِ الَّتِی اخْتارَهَا اللّه لَه.» یعنی اگر کسی کار خود را به خدا واگذار کند و به خواست خدا رضایت دهد، آرزو نمى‌کند که در حالتى جز آنچه خدا برایش اختیار کرده است، باشد.

وی ادامه داد: خداوند آفریننده جهان هستی است و اگر برای بنده‌ی خود چیزی را انتخاب کند، قطعا بهتر از آن چیزی است که شخص برای خود انتخاب می‌کند. آنچه که ما تصور می‌کنیم که خوب است، ممکن است با رضایت خداوند همخوانی نداشته باشد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: امیدواریم امسال سالی همراه با آسایش برای ملت ما رقم بخورد و در بعد اقتصادی، جهش مد نظر رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – و حضور مردم در عرصه‌های مختلف رقم بخورد و شهر قم نیز به عنوان یک شهر الگو در تمامی زمینه‌ها خود را نشان دهد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم، گزارش مختصری از اقدامات و رویداد‌های شهر مقدس قم در سال گذشته ارائه کرد.

وی با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات سال گذشته گفت: استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، با ۶.۶۳ درصد در جایگاه اول کشور ایستاد. در میزان مشارکت نیز هفتمین استان کشور بود و مردم قم حدود ۹ درصد بیشتر از متوسط کشوری در انتخابات مشارکت کردند.

استاندار قم ملاقات‌های مردمی مسئولین در کل استان را از مهم‌ترین برنامه‌های استانداری در سال آینده عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف بتوانیم گره از مشکلات مردم باز کنیم.

دیگر خبرها

  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد