Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه از پشتیبانی ترکیه از حملات روز گذشته جبهه تروریستی النصره به حومه ادلب خبر داد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، نیروهای ترکیه از حملات توپخانه‌ای گروه تروریستی النصره به شهرک النیرب در غرب شهر سراقب در حومه ادلب حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه ادعاهای نظام ترکیه مبنی بر آواره شدن حدود یک میلیون غیرنظامی از استان ادلب به سمت مرزهای سوریه و ترکیه را به دلیل عملیات نظامی علیه تروریست ها تکذیب کرد.

مرکز آشتی حمیمیم در سوریه نیز آواره شدن صدها هزار غیرنظامی از ادلب به مرز با ترکیه را به دلیل عملیات علیه تروریست‌ها تکذیب کرد.

این مرکز تاکید کرد که حمل و نقل در ادلب در هفته های گذشته عادی بوده و به همین دلیل ترکیه موفق شده است نیروهای زیادی را به آنجا منتقل کند.

یگان‌های ارتش سوریه روز گذشته حملات گروه‌های تروریستی به چندین محور حومه شرقی ادلب به ویژه در محور شهرک "النیرب" در غرب شهر سراقب را دفع کردند.

گروه‌های تروریستی برخوردار از حمایت‌های ترکیه و در رأس آنها روز گذشته گروه تروریستی النصره اطراف سراقب، النیرب و تعدادی از مناطق در "دادیخ" و "کفر بطیخ" در حومه شرقی ادلب را هدف حملات خمپاره‌ای سنگین خود قرار دادند.

گزارش| رویکردهای متفاوت تیم اردوغان در مورد ادلبگزارش| چرا مذاکرات ترکیه با روسیه درباره ادلب با نتیجه‌ای "تقریباً هیچ" همراه شد؟سوریه|درخواست نماینده سازمان ملل درباره«ادلب»

انتهای پیام/

 

 

R36348/P/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اِدلب سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه سوریه تروریستی النصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به المپیک خنثی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

به نقل از تسنیم بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899456

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند