Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:20:24 GMT

داور دیدار العین - السد انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۹۴۲

داور دیدار العین - السد انتخاب شد

ادهم مخادمه داور اردنی دیدار دو تیم العین امارات و السد قطر را در ورزشگاه هزاع بن زاید امارات قضاوت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم السد با چهار امتیاز صدرنشین گروه خود است و باید در دیدار آتی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین در امارات برود.

 

این دیدار در ورزشگاه هزاع بن زاید امارات برگزار می‌شود و تیم اردنی این دیدار را قضاوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام ای‌اف‌سی این دیدار را چهار داور زیر با همکاری هم قضاوت خواهند کرد:

 

 أدهم مخادمة، أحمد مؤنس، محمد البکار و أحمد یعقوب.

 

تیم العین بدون امتیاز قعرنشین جدول گروه خود است و السد نیز با چهار امتیاز در صدر جدول است. در دیگر دیدار این گروه تیم‌های سپاهان و النصر عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

قطر السد امارات العین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد امارات العین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر

به گزارش قدس آنلاین، لیگ ستارگان قطر که با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود به آخرین روزهای خود رسیده و تنها دو هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است.

در حال حاضر ۲۰ هفته از این رقابت‌ها سپری شده و تیم فوتبال «السد» با کسب ۴۶ امتیاز صدرنشین این مسابقات است. «الریان» و «الغرافه» با ۴۱ امتیاز دوم و سوم هستند و «الوکره» هم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

هفته بیست و یکم این مسابقات روز پنجم اردیبهشت برگزار خواهد و السد در صورتی که بتواند در دیدار خارج از خانه برابر «شمال» موفق به کسب پیروزی شود و یا تیم‌های الریان و الوکره در دیدار برابر رقبای خود امتیاز از دست بدهند قهرمانی السد مسجل خواهد شد.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. در صورتی که السد بتواند در لیگ قطر به قهرمانی برسد این مدافع ۲۰ ساله در نخستین تجربه خود به عنوان لژیونر خواهد توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۸ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در چهار دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در دو بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • معرفی داور دیدار سپاهان و ملوان