Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان پیشین تهران با بیان اینکه مردم باید بدانند که امروز آمریکا دشمن اصلی انقلاب ایران است، گفت: مشارکت مردم بزرگترین پادزهر برای توطئه های آمریکا است و هرچقدر حضور پررنگ تر باشد، توطئه ها خنثی‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت آبادی با حضور در مسجد لرزاده درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: امیدوارم مردم در این انتخابات حضور پررنگی داشته باشند و اگر همه حوزه های اخذ رای، مانند این مسجد باشد حضور مردم موجب امیدواری است و مردمی که پیام دعوت حضور در انتخابات را می‌شنوند، به تبلیغات دشمنان توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان درصدد این هستند که مردم را مایوس کنند. آنها برخی اخبار دروغ منتشر می‌کنند اما مردم باید بدانند که امروز آمریکا دشمن اصلی انقلاب ایران است و مشارکت مردم بزرگترین پادزهر برای توطئه های آمریکاست و هرچقدر حضور پررنگ تر باشد، توطئه ها خنثی می شود.

جعفری دولت آبادی درباره تاثیر حضور مردم بر سیاست خارجی گفت: ما یک نظام دووجهی به نام مردم سالاری دینی داریم؛ در بخش جمهوریت آرای مردم در انتخاب رییس جمهور، نمایندگان مجلس و حتی خبرگان تاثیرگذار است بنابراین مشارکت بخشی از نظام سیاسی ما می باشد و هرچه مشارکت پایین تر باشد، کسانی که به مجلس، خبرگان و شوراها می‌روند نقش ضعیف تری ایفا خواهند کرد.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در بعد خارجی بیشتر خنثی کننده است، دشمن با فشارهای اقتصادی قصد دارد مردم را از بخش جمهوریت و مشارکت در انتخابات جدا کند، بنابراین تاثیر خارجی شرکت در انتخابات خنثی کننده توطئه ها و تاثیر داخلی، تحکیم کننده ارکان نظام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم انتخابات 98 دوم اسفند 98 مشارکت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است

معاون سپاه استان کرمان، گفت: وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است که همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ احمد مرادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ این نهاد مقدس یادگار امام خمینی (ره) و برگرفته از آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ» آیه 60 سوره انفال است.

وی با بیان اینکه تاسیس این نهاد مقدس حاصل دوراندیشی و نگاه ژرف امام راحل در آغاز انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ما ثمره تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را نه تنها در کشور که در گستره جهان اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عملکرد سپاه پاسداران، بیان کرد: حضور سپاه در کنار نیروهای دلاور ارتش در حفظ مرزهای ایران اسلامی، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از توان مردمی و نگهداشتن مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و بهره‌گیری از نیروی عظیم بسیج مستضعفین از جمله مهمترین اقدامات سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون است.

وی با بیان اینکه خنثی‌سازی توطئه‌های پیدا و پنهان دشمن در فتنه‌های متعدد از دیگر اقدامات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، ادامه داد: کشور ما هر چند سال یک بار به دلایل مختلف توطئه و فتنه‌ای را پشت سر گذاشته و دشمن همیشه در تلاش است که در برهه‌های مختلف با سوءاستفاده از فضای داخلی کشور فتنه‌ای را ایجاد و توطئه‌ای را راه‌اندازی کند.

مرادی‌زاده با اشاره به شکست همه توطئه‌های پیچیده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون، گفت: سپاه پاسداران در خنثی‌سازی این توطئه‌ها نقش عظیمی داشته است و آخرین این توطئه‌های عظیم و پیچیده راه‌اندازی دانش با حمایت استکبار جهانی و آمریکا بود که خوشبختانه برچیده شد.

وی به تقویت محور مقاومت با تبعیت از راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا و تیزهوشی و ذکاوت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اشاره کرد و افزود: امروز برکت تقویت جبهه مقاومت را در دنیا اسلام مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پس از جنگ هشت ساله تحمیلی سپاه با توان بسیج و قرارگاه‌های سازندگی در حوزه مشارکت در توسعه و سازندگی کشور  و همراهی در توسعه علمی ورود کرده است، گفت: عملیات پیچیده و ترکیبی وعده صادق آخرین حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه این عملیات همه کارشناسان نظامی دنیا را حیرت زده کرد، گفت: عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشور را به رخ جهانیان کشید و مایه رعب و وحشت دشمنان اسلام و سبب امیدآفرینی در دل‌های مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی