Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:08:58 GMT

فردای انتخابات روز مهربانی و بردباری است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۰۲۱

فردای انتخابات روز مهربانی و بردباری است

حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ابهر افزود: رای دادن احقاق حق مدنی فرد، جامعه و مانند حصاری است که دور کشور کشیده می‏ شود و هرقدر این حضور بیشتر باشد، حصار مصونیت‏ بخش امنیت مستحکم ‏تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولین تشکر را باید از مردم داشته باشیم و تشکر دوم از تمام نامزدهای نمایندگی و رقبا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحیمی اظهار داشت: فرد منتخب و هم حامیان ایشان، باید پیروزی و موفقیت خود را از خدا بدانند و تبریک نامزدهای انتخاب نشده به نامزد منتخب یک رفتار نجیبانه است.

امام جمعه ابهر تاکید کرد: نتیجه انتخابات، هر چه باشد معتبر است و شادمانی یا ناراحتی نباید کسی را وادار به رفتار غیر خردمندانه کند پس همه باید بدانند و بپذیرند نامزد منتخب نماینده همه مردم ایران است.

وی خاطرنشان کرد: فرد منتخب پس از پیروزی حدود ۱۰۰روز فرصت دارد تا با مطالعه دقیق درباره وظایف نمایندگی و فرصت‌ها و تهدیدهای منطقه خود با هم‌فکری نمایندگان سابق و کاندیداهای رقیب از تجربه ها، ایده‌ها و برنامه های  آنان استفاده کند.

امام جمعه ابهر ادامه داد: نخستین وظیفه‌ی فرد منتخب استفاده از زمان پذیرش رسمی مسئولیت، تلاش بی‌وقفه در رفع مشکلات مردم است.

حجت الاسلام رحیمی یاد آور شد: طبیعی است در فضای رقابت‌های انتخاباتی، زیاده‌روی در کلام و نوشتار توسط داوطلبان یا حامیان ایشان اتفاق افتاده باشد فردای انتخابات چه نامزدی پیروز و چه غیر او، باید کدورت‌ها را دور ریخته و اخلاق اسلامی را به ظهور برسانند.

وی عنوان کرد: اعتراض به روند انتخابات به ویژه روز رای ‌گیری، حق هر داوطلب است اما اتهام‌زنی به دستگاه های مجری، ناظر  و نامزدهای رقیب به شکل علنی و پنهان، خلاف شرع و قانون بوده و لازم است هم رفتارهای کلامی و نوشتاری، کنترل شده و هرگونه اعتراض به شکل مستند و از راه های قانونی اقدام شود.

برچسب‌ها ابهر انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ابهر انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه شهرسازی موجود و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد منان‌رئیسی در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به مناسبت «هفته زمین پاک» اظهار داشت: این سازمان، از مظلوم‌ترین دستگاه‌های اجرایی در کشور است، زیرا برخی از مسئولان نسبت به اثرات مخرب و عمیق معضلات زیست محیطی که به تدریج نمایان می‌شوند، توجه و آگاهی ندارند. 

وی با انتقاد از غفلت‌های گذشته در حوزه محیط زیست، مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا به ویژه در شهر تهران را مورد توجه قرار داد و افزود: برخی سیاست‌های اشتباه در عرصه‌های مختلف بدون توجه به مسائل زیست محیطی، بروز این وضعیت را در پی داشته است. 

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوع شهرسازی در کلانشهرها، بیان کرد: این شیوه شهرسازی و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. 

وی در پایان بر ضرورت توجه و اهتمام مردم و مسئولان نسبت به مسأله محیط زیست تأکید کرد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید قاطعانه و با اقتدار مدافع حقوق مردم باشد و در برابر هرگونه اقدامی که طبیعت و محیط زیست را به مخاطره می‌اندازد، ایستادگی نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند