Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: مردم فردی را با طراز انقلاب اسلامی به مجلس بفرستند تو با دلسوزی و خلوص نیت برای مردم مفید واقع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است‌، اظهار داشت: در رژیم‌های گذشته و حتی کشورهایی که رأی‌گیری می‌شود، آرای مردم یا لحاظ نمی‌شود و یا اینکه شکلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر دو حزب هر کدام افرادی را معرفی می‌کنند که مردم از میان این دو انتخاب کنند در حالی که در ایران اسلامی این‌طور نیست، عنوان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیداها خود را معرفی کرده و افراد حائز شرایط به صحنه آمده‌اند و شما مردم نیز با تحقیق و بررسی کاندید اصلح را انتخاب می‌کنید که این حق مردم است. 

وی افزود: مردم معمار قوه مقننه و مجریه و اساس کار هستند و با انتخاب خود مجلس قوی و صالح تشکیل می‌دهند. 

صفایی بوشهری با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات، تصریح کرد: انتخابات از جلوه‌ها و مولفه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است، مردم با حضور خود بار دیگر مایه امیدواری برای نیروهای انقلابی و ناامیدی استکبار شدند و امیدواریم این حضور حماسی موجب تقویت نظام و مقاومت در برابر استکبار شود. 

وی  با اشاره به اینکه توصیه می‌کنم در همه مراحل انتخابات روال قانون اجرا شود، گفت: همان‌طور که انتخابات تا الان انجام شده است. این حرکت انقلابی باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود. 

خطیب جمعه بوشهر  خواستار حضور پرشور مردم استان بوشهر در زمان باقی‌مانده شد و بیان کرد: مردم فردی را با طراز انقلاب اسلامی به مجلس بفرستند تو با دلسوزی و خلوص نیت برای مردم مفید واقع شود.

وی تأکید کرد: عید نوروز نزدیک است، و خواهشی که دارم این است که حقوق معوقه کارمندان و کارگران پرداخت شود؛ در موقعیت حاضر نیاز است که سرپرست خانواده بتواند شرایط را مدیریت کند و در صورت تعویق در پرداخت حقوق ممکن است افراد را دچار مشکل کند. 

صفایی‌بوشهری اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن عید نوروز از مسؤولان بازرسی خواهش می‌کنم هر جا که حقوق مردم به تعویق افتاد ورود کرده و به موضوع رسیدگی نمایند. 

امام جمعه بوشهر یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن عید باستانی نوروز، سعی کنیم کمک به هم‌نوعان خویش را از یاد نبریم تا عید خوبی برای خانواده‌ها رقم بخورد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران نمازجمعه امام جمعه بوشهر جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری مناظرات انتخاباتی در محل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: برگزاری مناظرات انتخاباتی در دور نخست، نقش مهمی در شناخت نامزدها داشت و این رویکرد برای دور دوم نیز انجام خواهد گرفت.   محمدکمال سروری‌ها افزود:برگزاری این مناظرات فرصتی مناسب برای نامزدها است تا با هزینه کمتر، برنامه ها و افکار خود را بهتر بیان کنند و از سوی دیگر برای مردم نیز فرصتی مغتنم است تا با صرف زمان اندک، با نامزدها آشنایی بیشتری پیدا کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی با بیان اینکه نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را ارائه کنند گفت: مناظرات انتخاباتی در رسانه های رسمی استان در حال ضبط است و در موعد مقرر انتشار خواهد یافت. وی عنوان کرد: مردم ایران، لیاقت قوی ترین و شایسته ترین منتخبان برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند، از این رو باید انسانی کارآمد و کاربلند راهی مجلس شورای اسلامی شود.   سروری ها افزود: نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را با تلاش پیگیری کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای برای حوزه مشهد و کلات پیش بینی شده است که نسبت به انتخابات مرحله نخست ۶۱۲ شعبه کاهش یافته است.   در دور نخست انتخابات مجلس، تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی معلوم شد و یک نماینده دیگر باید از میان ۲ نامزد شامل "کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی" برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم انتخابات برگزیده شود.   نفر نخست این فهرست ۲ نفره به ترتیب بیشترین آرا، کاظم معتمدی فر، مدیر عامل سابق شرکت پدیده شاندیز است. وی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت ایران است و ۴۰ سال تجربه مدیریتی، آموزشی و پژوهشی در بخش های دولتی و خصوصی را در کارنامه دارد. معتمدی فر در مرحله نخست این انتخابات ۱۴۴ هزار و ۵۲۳ رای به دست آورد.   نفر دوم این فهرست حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی است که ۵۵ سال دارد و دارای مدرک دکترای رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی است، وی عضو شورای شهر مشهد در دوره چهارم بود و مورد حمایت ائتلاف "شانا" است. اخلاقی در مرحله اول انتخابات ۱۳۰ هزار و ۲۰۲ رای کسب کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • حال کارگران خوب است!
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟