Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام گرفته طی روزهای گذشته در راستای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: فرآیند انتخابات در شهرستان کرمان بر طبق زمانبندی که از قبل تعیین شده بود انجام گرفت و در آخرین مرحله ۴۳۲ شعبه اخذ رأی داشتیم که نسبت به سال‌های گذشته ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد افزایش را شاهد بودیم.

وی افزود: در راستای امر انتخابات ۱۰ هزار نفر همکاری دارند همچنین از عوامل اجرایی نیز می‌توان به نیروی انتظامی، ادارات، ارگان‌ها، نیروهای بازرسی، نظارت و … اشاره کرد.

فرماندار کرمان گفت: روز گذشته از شعب اخذ رأی بازدید به عمل آوردیم همچنین شبکه‌هایی ارتباطی مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند و در سراسر شهرستان کرمان آموزش نیروهای اجرایی را در دستور کار داشتیم.

بابایی تصریح کرد: اقلام انتخاباتی شهر کرمان از ساعت ۹ شب گذشته آماده و تعرفه‌ها در داخل صندوق‌های اخذ رأی قرار گرفت همچنین دستگاه‌های احراز هویت به روز رسانی شدند.

وی یادآور شد: امروز صبح ساعت ۴ توزیع اقلام انتخاباتی به شعب آغاز شد و ساعت ۶ صبح همه عوامل در شعب تعیین شده مستقر شدند و زمان اخذ رأی بر طبق اعلام وزارت کشور در ساعت ۸ صبح آغاز شد.

فرماندار کرمان گفت: ۳۱ نفر در شهرستان کرمان با یکدیگر رقابت می‌کنند ضمن اینکه افراد واجد شرایط رأی دادن ۵۱۱ هزار و ۳۸۹ نفر می‌باشند که از این آمار ۲۵۸ هزار نفر مرد و ۲۵۳ نفر زن هستند.

وی یادآور شد: صیانت از آرا مردم برای ما حائز اهمیت است ضمن اینکه رعایت حق‌الناس، قانون‌مداری، بی طرفی و اصل امانتداری در روند اجرای انتخابات از مهمترین وظایف ماست.

بابایی ابراز داشت: امسال با وجود قرار گرفتن مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان دو شعبه اخذ رأی را در این محل مستقر کردیم تا مردم علاوه بر تجدید میثاق مجدد با شهدا تجدید بیعت با نظام جمهوری اسلامی نیز داشته باشند.

وی یادآور شد: در ابتدای امروز صبح استقبال مردم در شهرستان کرمان و تا ساعت ۱۰ جدی‌تر بود و حدود ۳۵ هزار و ۹۰۰ نفر رأی خود را به صندوق انداختند.

بابایی گفت: ۴ هزار نفر از افرادی که رأی دادند بین ۱۸ تا ۲۵ سال، ۵ هزار نفر از ۲۵ تا ۳۵ سال و بیش از ۷ هزار نفر ۳۵ تا ۴۵ سال و ۹ نفر بالای ۹۵ سال سن دارند.

وی افزود: حضور جوانان و نوجوانان در انتخابات نشان دهنده پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار کرمان تصریح کرد: امیدواریم تا پایان ساعت رأی‌گیری شاهد مشارکت خوب مردم در انتخابات باشیم و مردم با انتخابی به جا منتخبین خوبی را راهی مجلس یازدهم کنند.

کد خبر 4858741

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بابایی فرمانداری کرمان انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شهرستان کرمان هزار نفر اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

اداره کل هواشناسی استان کرمان با ارائه گزارشی از میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیشترین بارندگی در سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان آمده است: طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر ایستگاه‌های هواشناسی کرمان بارندگی ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی مربوط به ایستگاه سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر و پس از آن جیرفت با ۳۱ میلی‌متر بود.

هم‌چنین در ایستگاه‌های کهنوج ۳۰.۰ میلی‌متر، فیض آباد راور ۲۷.۰ میلی‌متر، رودبار جنوب ۲۵.۰ میلی‌متر، بم ۱۹.۶ میلی‌متر، فهرج ۱۷.۶ میلی‌متر، انار ۱۷.۲ میلی‌متر، شهربابک ۱۳.۶ میلی‌متر، لاله‌زار ۱۲.۵ میلی‌متر و راین ۱۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

بنا بر اطلاعیه اداره کل هواشناسی کرمان، ایستگاه‌های راور ۱۱.۶ میلی‌متر، بافت ۱۰.۶ میلی‌متر، رفسنجان ۹.۳ میلی‌متر، رابر ۸.۶ میلی‌متر، بردسیر ۸.۳ میلی‌متر، ارزوییه ۸.۲ میلی‌متر و زرند ۷.۷ میلی‌متر بارندگی دریافت کرده‌اند.

کد خبر 745340

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس