Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای سمنان ضمن تأکید بر لزوم تشویق عموم مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: همه واجدین حق رأی برای دفاع از کشور در انتخابات شرکت کنند و تمام شناسنامه‌های باید ممهور به مهر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها تبدیل شود، تصریح کرد: حضور عموم مردم در صندوق‌های رأی ضروری است و باید برای تشویق عموم مردم در این عرصه تلاش کرد.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به اینکه رأی ندادن یک امر خلاف شرع است، خاطرنشان کرد: کاندیداها باید رقابت سالم را در اولویت نخست خود قرار دهند و از ایجاد تشنج در شهرها خودداری کنند.

شاهچراغی بابیان اینکه کاندیداها پس از برگزاری انتخابات باید رفاقت و همدلی را در دستور کار قرار دهند و برنامه‌های لازم را برای رفع مشکلات مردم ارائه دهند، تصریح کرد: ۴۱ ساله شدن انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان این نظام است که قصد دارند با عدم مشارکت مردم انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

وی در پایان با اشاره به وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی اضافه کرد: شهید سلیمانی در این وصیت‌نامه خود عنوان کرده که نجات اسلام در رها نکردن خیمه ولایت است و بارها شدن ولایت قرآن و اسلام آسیب خواهد دید.

خطیب جمعه گرمسار بابیان اینکه وصیت‌نامه شهید سلیمانی سراسر حکمت است، بیان کرد: تداوم راه شهید سلیمانی یک وظیفه همگانی است که امروز باید برای راه آرمان‌های این شهید تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 4858737

منبع: مهر

کلیدواژه: سمنان خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور