Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید عسگری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حوزه انتخابیه دهلران ۶ هزار رای اولی پای صندوق رای می روند که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر در دهلران هستند.

وی افزود: از ۱۳۴ هزار واجدین شرایط رای در این حوزه انتخابیه چهار درصد رای اولی هستند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران تاکید کرد: از این میزان واجد شرایط رای دهنده ۴۰ هزار نفر در شهرستان دهلران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری تعداد شعب مستقر در این حوزه انتخابیه را ۲۰۷ شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۴۷ شعبه ثابت و ۶۰ شعبه سیار است که کار اخذ رای را انجام می دهند.

وی به آمار ۷۱ شعبه اخذ رای در شهرستان دهلران هم اشاره و افزود: از این تعداد ۴۸ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار هستند.

عسگری گفت: از ۲۰ شعبه اخذ رای شهرستان بدره ۱۳ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیار، از ۵۰ شعبه شهرستان دره شهر نیز ۳۶ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار و از ۶۶ شعبه اخذ رای شهرستان آبدانان نیز ۵۰ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار هستند.

برچسب‌ها استان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی دهلران پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی دهلران استان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی دهلران حوزه انتخابیه شعبه ثابت شعبه سیار اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون گلستان آماده خونگیری از شهروندان در شب‌های قدر است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دکتر فاطمه محمدی اظهار کرد: در شب های قدر ۱۹٫۲۱٫۲۳ مرکز اهدای خون ثابت گرگان، گنبدکاووس،و شب۲۳ علی‌آبادکتول از ساعت ۷:۳۰ شب آماده دریافت خون از مردم هستند.
وی بیان کرد: همچنین در شب‌های قدر، شش تیم سیار در حاشیه اماکن متبرکه و محل اقامه دعای شب‌های احیا مستقر شده و نسبت به دریافت خون علاقمندان اقدام می‌کنند.
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تیم سیاردرشب های قدر۱۹٫۲۱٫۲۳ امام‌زاده عبدالله و مصلی گرگان، شب ۱۹ شهرستان مینودشت و شهر سرخنکلاته و ۲۱ رمضان در شهرستان گالیکش وشهر سرخنکلاته ، ۲۳ ماه رمضان در روستای نودیجه و شهرستان کلاله مستقر هستند و به خون‌گیری می‌پردازند.
مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: مردم استان سال گذشته ۷۵ هزار ۷۲۲ نفر برای اهدای خون به مراکز ثابت و سیار مراجعه کردند که از این تعداد ۶۶ هزار و ۵۲ نفر موفق به خون‌دهی شدند.
وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۸۹۶۴ نفر باراول ، ۱۵۵۶۴نفر باسابقه ، ۴۱۸۷۹ نفر مستمر بودند .
دکترمحمدی ادامه داد: سال گذشته از مجموع اهداکنندگان ۶.۵ درصد معادل ۴ هزار و۲۸۹ نفر زن و مابقی مرد بودند.
وی افزود: ذخیره خونی گلستان در حال حاضر ۱۰ روز است.
وی در پایان از مردم شریف استان خصوصا اهدا کنندگان ایثار گر خون تقدیر کرد و گفت: شما بار دیگر با اهدای بی دریغ خون خود ، پیام ایثارو همدلی را در مراکزو تیم های سیار خونگیری دراستان درسال ۱۴۰۲ زنده کردید و خون شما چون آب حیات در رگهای بیماران و نیازمندان به خون جاری شد .

دیگر خبرها

  • انتقال خون گلستان آماده خونگیری از شهروندان در شب‌های قدر است
  • هشدار مهم پلیس فتا درباره استفاده از کارت بانکی
  • آغوش باز بهار دهلران به روی مهمانان نوروزی
  • لزوم رعایت نکات امنیتی هنگام استفاده از کارت‌های بانکی در ایام نوروز
  • ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری دهلران بازدید کردند
  • بیش از ۳۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • سرریز چهار سد طی دو ماه اخیر در کردستان