Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز، اظهار کرد: مردم باید افرادی را انتخابات کنند که با شجاعت بتوانند در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کنند.

وی به حضور آگاهانه مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: در چهل و یک سال گذشته شاهد حضور پرشور و حماسی مردم در همه صحنه‌های بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به اینکه فضای رقابتی میان کاندیدا شاهد بودیم، تأکید کرد: از فردای اعلام نتایج باید با ایجاد فضای رفاقت و دوستی در راستای توسعه و حل مشکلات استان گام برداریم.

وی با تأکید بر لزوم حاکم شدن فضای دوستی در سطح استان، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید کینه‌ها را کنار گذاشته و گفتمان دوستی را در پیش گیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نزدیک بودن ایام عید نوروزو خرید اقلام مورد نیاز از سوی مردم، ادامه داد: مسئولان باید نظارت دقیقی بر بازار و قیمت اقلام مورد نیاز مردم برای ایام عید داشته باشند. بخشی از تورم‌های موجود در جامعه به واسطه وجود تحریم‌ها و بخشی دیگر مربوط به ضعف در نظارت و مدیریت است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم مراقبت مسئولان در زمینه گرانی‌ها، گفت: مردم در روستاها بیشتر تک محصولی هستند و مسئولان تلاش کنند آبروی مردم نزد خانواده‌های شأن حفظ شود.

کد خبر 4858764

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه استان گیلان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مارک منزیس نما که به تازگی به سوء استفاده از بودجه مبارزات انتخاباتی متهم و تعلیق شده است در بیانیه‌ای اعلام کرد: «از سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یک امتیاز بزرگ به‌عنوان نماینده مردم فیلد در مجلس عوام فعالیت کرده است، اما به علت فشار‌هایی که بر خودم و مادر سالخورده‌ام وارد می‌شود، تصمیم گرفته‌ام از حزب محافظه‌کار استعفا بدهم و از این حزب حمایت نخواهم کرد.»
او با بیان اینکه این هفته بسیار سختی برای او بوده است از مردم و رسانه‌ها خواست «حریم خصوصی خانواده اش را رعایت کنند.»
هم اکنون پلیس انگلیس در حال تحقیق درباره اتهامات وارده بر این نماینده متهم به فساد مالی است.
تا کنون بیش از صد نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس اعلام کردند در انتخابات سراسری پیش رو نامزد نخواهند شد.
۵۶ نفر از این نمایندگان از حزب حاکم محافظه کارند.
تحلیلگران آگاهی نمایندگان از نارضایتی مردم حوزه‌های انتخابیه از عملکرد نمایندگان حزب حاکم انگلیس (حزب محافظه کار) و روی گردانی مردم از آنان را از جمله علت‌های اصلی بی میلی نمایندگان برای شرکت در رقابت‌های انتخابات سراسری پیش رو می‌دانند.
بر اساس نتایج تازه‌ترین نظر سنجی میزان محبوبیت حزب حاکم انگلیس به کمترین میزان در حدود چهار سال اخیر رسیده است و اگر هم اکنون انتخابات در این کشور برگزار شود حزب حاکم انگلیس شکست سختی را متحمل خواهد شد.
تحلیلگران بی توجهی نمایندگان به مشکلات معیشتی و بحران هزینه‌های زندگی، افزایش فساد در میان نمایندگان، محقق نشدن وعده‌های داده شده و نیز حمایت آنان از رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و نیز پشتیبانی از تداوم جنگ اوکراین را از جمله علت‌های اصلی روی گردانی مردم انگلیس از حزب حاکم محافظه کار به رهبری ریشی سوناک دانسته اند.
گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد در ۱۵ ماه اخیر دست کم هشت نماینده حزب حاکم محافظه کار به اتهام انواع فساد از جمله فساد مالی و اخلاقی تعلیق شده اند.

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • شکست حماس باوجود تونل‌ها ناممکن است/حماس حاکم غزه پساجنگ خواهدبود
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم