Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:11:18 GMT

مردم با رعایت زمان به شعب اخذ رای مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۳۷۲

مردم با رعایت زمان به شعب اخذ رای مراجعه کنند

ناصر خوش خبر روز جمعه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: از آغاز رای‌گیری تاکنون همه شعب ثابت و سیار در سطح استان مشغول رای‌گیری از مردم جامعه شهری و روستایی هستند.

وی اظهار داشت: در یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۱ شعبه اخذ رای با هماهنگی هیات های اجرایی و نظارت بر شعب استان افزوده شده است به دلیل اینکه در برخی نقاط با تراکم جمعیت مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: افرادی که واجد شرایط رای هستند اما شناسانامه فاقد عکس دارند می‌توانند به شعب مراجعه کنند البته باید کارت یا شماره ملی خود را همراه داشته باشند.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

۱۲۷ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و در نهایت اسامی ۷۰ نامزد شامل ۶۵ مرد و پنج زن برای این استان از سوی شورای نگهبان اعلام شد که طبق آخرین آمار از این تعداد ۳۰ نفر انصراف دادند و ۴۰ نفر وارد عرصه رقابت شدند.

خراسان جنوبی دارای ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی است و ۶۷۷ شعبه اخذ رای در این استان دایر می‌شود که ۷۱ شعبه نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است.

  براساس آماری که وزارت کشور اعلام کرده ۵۶۴ هزار و ۹ نفر در این استان واجد شرایط رای داریم که از این تعداد ۲۸۳ هزار و ۷۴۱ نفر مرد و ۲۸۰ هزار و ۲۶۸ نفر زن هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات خراسان جنوبی شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی وزارت کشور انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون از تمام  محور‌ها به جز محور طبس بارش باران گزارش شده و این محور‌ها لغزنده است.

سرهنگ رضایی از مردم خواست: ضمن رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی