Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:13:11 GMT

برد قدرت مردمی ایران بیش از قدرت نظامی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۳۷۸

برد قدرت مردمی ایران بیش از قدرت نظامی است

آیت الله نورمفیدی گفت: بالاتر از قدرت نظامی قدرت مردمی در جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار بوده و برد قدرت مردمی ایران بیش از قدرت نظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» امروز (جمعه 2 اسفند) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امروز روز امتحان بزرگ ملت ایران است و انتخابات روز نشان دادن عظمت، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران به همه جهانیان به ویژه دشمنان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: شرکت در انتخابات یک مسئولیت اجتماعی است و همه نسبت به حضور در انتخابات مسئول هستیم و باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: این کشور نیاز به قدرت نمایی دارد و اگر کشور ما قدرتمند باشد دشمن ناامید می شود و مجبور می شود از خواسته های خود کوتاه بیاید.

 

وی افزود: امروزه در دنیا چین و روسیه کشورهایی نیستند که آمریکا را به عنوان یک ارباب بپذیرند و اگر ما نیز کشور قدرتمندی شویم هیچ قدرتی نمی تواند سیاست های خود را به ما تحمیل کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: بالاتر از قدرت نظامی قدرت مردمی در جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار بوده و برد قدرت مردمی ایران بیش از قدرت نظامی است  و باید این قدرت را به رخ دشمنان بکشانیم.

 

آیت الله نورمفیدی متذکر شد: همواره در قرآن به ایمان و جهاد در راه خدا تاکید شده و هیچ جهادی بالاتر از حضور در این انتخابات نیست و رای ما تیری است که بر قلب رئیس جمهور آمریکا می نشیند.

 

وی افزود: در آستانه ماه رجب قرار داریم و ماه رجب از ماه های بسیار با برکت الهی به شمار می رود و در یک روایت از پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) نقل شده است که ماه رجب ماه خدا است و در این ماه بالاتر از قدرت نظامی قدرت مردمی در جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و برد قدرت مردمی بیش از قدرت نظامی است استغفار بسیار توصیه شده است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات انتخابات مجلس آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان انتخابات بیش از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران برد قدرت مردمی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد

نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه وعده صادق در طولانی مدت سبب بهبود اوضاع اقتصادی می‌شود، گفت: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله جبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان همدان، با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز فرصتی است تا از رشادت‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات "وعده صادق" غروری مقدس و انسجامی ملی را در کشور ایجاد کرد، گفت:  این عملیات از جنبه‌های مختلف قابل تحلیل است و شاید این عملیات در طولانی مدت بتواند از نظر اقتصادی هم در کشور اثر گذار باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه وعده صادق تاکیدی بر قدرت جوانان این آب و خاک بود افزود: فارغ از دیدگاه‌ها و نظرات در مباحث مختلف همه مردم از این عملیات مقتدر، حس غرور مقدس دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات غرورآفرین ، بیان کرد: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمن از این عملیات مات و مبهوت شده بیان کرد: برای دشمن سوال است، کشوری که 45 سال در اوج تحریم قرار دارد، چگونه به این قدرت و عظمت دست یافته است.

وی عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به این کشور از هر فرصتی استفاده می‌کند و برای ضربه زدن به این قدرت علمی و اندیشه برتر، قطعا تحلیل و پژوهش دارد و ساکت نمی‌ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «هدفی» که ایران با حمله به اسرائیل زد!
  • عملیات وعده صادق نمایش قدرت بود نه اعمال قدرت نظامی و دفاعی
  • «وعده صادق» بی نظیرترین عملیات نظامی بود
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید
  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است