Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: ۲۵۱۴ کارت ویژه نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در استان مرکزی صادر شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی ظهر امروز در ‌‌‌ جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان مرکزی اظهار داشت: دوم اسفند ماه به فرموده مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات جهاد عمومی است که از لحظه آغاز اخذ رأی در استان بر اساس گزارشات استقبال خوبی از انتخابات در سطح کشور و استان مرکزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هیات نظارت و هیئت اجرایی و ستاد انتخابات تعامل و همکاری خوبی وجود دارد و از چند ماه گذشته برنامه‌ریزی در سطح استان انجام و جلسات متعددی با فرمانداران، بخشداران و سایر مسئولان برگزار شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی ادامه داد: در استان بیش از 7 هزار ناظر، سرناظر، ناظر مسئول و نماینده هیات نظارت مشغول فعالیت هستند، هیئت اجرایی وظیفه صیانت و پاسداری از آرا مردم را برعهده دارد، با هماهنگی‌های انجام شده تاکنون مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

مبارک‌آبادی تصریح کرد: مردم نباید رای‌دادن خود را به پایان ساعات موکول کنند، با تمهیدات اندیشیده شده با شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور تدابیری برای استفاده نکردن از اثرانگشت اندیشیده شده بنابراین استفاده از اثرانگشت به صورت اختیاری است.

گزارش| انتخابات ایران از دید رسانه‌های ترک‌زبانانتخابات ایران|‌ فرمانده انتظامی استان ایلام رأی خود را به صندوق انداختانتخابات ایران| دادستان مرکز سیستان و بلوچستان: شرکت در انتخابات پاسداشت خون شهداست

وی بیان کرد: با توجه به موضوعات بهداشتی با اقدام خوب وزارت کشور این عملیات روانی در استفاده از استامپ برای انتقال ویروس خنثی شده است، تاکنون بازرسان ویژه در سطح استان اعزام شدند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: در زمینه ارائه کارت به نماینده نامزدها در سامانه کشوری مشکلی به وجود آمد به همین سبب تا ساعت یک شب گذشته برای نماینده نامزدها کارت صادر شد، تعداد کارت‌های صادر شده برای نمایندگان نامزدها 2 هزار و 514 کارت است.

انتهای پیام/713/ز

R7980/P1549/S6,73/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات ایران استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم دستگردی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون شطرنج ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از کاندیدا‌ها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابایی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. کمال جوانمرد
۶. علیرضا خسروی
۷. شهریار رحمانی اصل
۸. وحیده صوابیه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حمید گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست