Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: افرادی که در انتخابات رأی آوردند در راستای کار مردم همت و تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه سوم اسفند یکی از روزهای ننگینی دخالت انگلیس در کشور ایران است اظهار کرد: با حمایت انگلیسی‌ها یکی از نالایق‌ترین افراد پادشاهی ایران را به دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز ششم اسفند روز تربیت اسلامی است ابراز کرد:روز هشتم اسفند سالروز شهادت شهید ذاکری است و شهادت سرمنشأ خیرات و برکات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بیان کرد: امروز مردم کشورمان در راستای مردم‌سالاری دینی، تحقق مردم سالاری و در راستای عمل به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری درصحنه‌ها حاضر شدند

وی با اشاره به حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات و صحنه‌های انقلاب تودهنی بزرگ به دشمنان نظام و انقلاب است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اجرای قانون در انتخابات از تأکیدات رهبری است.، عنوان کرد: انتخابات یکی از راه‌های انتخاب افراد توانمند و لایق برای مجلس است.

وی با بیان اینکه کسانی که پیروز شدند و کسانی پیروز نشده‌اند به تکلیف عمل کردند افزود: افرادی که در انتخابات رأی آوردند در راستای کار مردم همت و تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات مردم هستند خاطرنشان کرد: اگر کاندیدایی پیروز شد باید بداند که همه به تکلیف خود عمل کرده اند و کاندیداها اخلاق انتخاباتی را فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه تمامی کاندیداها باید بدانند که در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی عمل کرده‌اند ابراز کرد: کسانی که رأی آوردند باید بدانند که نماینده تمام مردم ایران هستند و باید برای همه مردم استان و کشور تلاش کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فرصت 100 روزه کاندیداهایی که در انتخابات رأی آورده‌اند افزود: نمایندگان آینده باید از نمایندگان قبلی راه و روش خدمت با مردم را یار بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات رأی رأی آوردند تلاش کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پاسداری یک افتخار است گفت: پاسداران ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک کار خدایی بود که با رهبری پیامبرگونه امام(ره) به نتیجه رسید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پایگاه دفاع از اسلام است. 

وی با بیان اینکه امام (ره) به پیروزی انقلاب و نهضت مردم ایمان داشتند، افزود: در دوره پهلوی بسیاری از انسان‌های مفید و تأثیرگذار در میان مردم را به شهادت می‌رساندند و امام (ره) نیز در تبعید بود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیا متعجب از عملیات وعده صادق نیروهای نظامی ماست، چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت گانه پدافند دشمن گذشت. 

عبادی افزود: انقلاب اسلامی در زمانه‌ای به پیروزی رسید که دو جبهه شرق و غرب علیرغم اختلافات چون دو بال یک قیچی برای نابودی اسلام تلاش می‌کردند. 

وی ادامه داد: لیبرال دموکراسی و کمونیست، عزم برای نابودی دین داشتند، ولی در همان زمان یک انقلاب با نام اسلام به پیروزی رسید در آن زمان شکنجه گاه‌ها فعال بود.

امام جمعه بیرجند گفت: پاسداری یک افتخار است و پاسدار ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: ما نیروی نظامی جدا نداریم، بلکه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و … همه در راستای دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کنند. 

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است