Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: امروز همزمان با آغاز رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک فروند بالگرد برای اخذ رای ساکنان مناطق سخت گذر دزفول به پرواز درآمد.

او اظهار داشت: بدلیل شرایط نامساعد جوی و غیرممکن بودن پرواز بالگرد در روز‌های گذشته، صندوق‌های رای با خودروی مخصوص به مناطق سخت گذر و عشایری دزفول اعزام شدند، ولی امروز با مساعد شدن هوا یک فروند بالگرد نیز به بخش شهیون اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن عباس با بیان اینکه مشکلی در این خصوص وجود ندارد و صندوق رای به همه مناطق دزفول ارسال شده است، بیان کرد: رای‌گیری از عشایر دیگر مناطق نیز با صندوق‌های سیار انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول درخصوص شایعاتی مبنی بر رای گیری بدون شناسنامه در یکی از شعبه‌های اخذ رای نیز گفت: این شایعات واقعیت ندارد و خلاف واقع است؛ برعکس در شعبه موردنظر علاوه بر کد ملی و شناسنامه، کارت ملی نیز مطالبه شده که به هیات نظارت تذکر داده شده در این خصوص سخت گیری خارج از قانون نداشته باشند.

او تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه صادر شده، اثر انگشت هنگام رای گیری اختیاری است و فقط از افرادی که تمایل دارند اثر انگشت گرفته می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس یازدهم رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی دانشکاه علوم پزشکی لرستان گفت: مأموریت‌های اورژانس هوایی در خرم آباد پس از ۸ ماه وقفه با استقرار یک فروند بالگرد در فرودگاه خرم آباد از امروز دوباره عملیاتی شد.
محسن آدینه وند افزود: اورژانس لرستان علاوه بر خرم آباد در شهرستان الیگودرز و بروجرد هر کدام یک فروند بالگرد اورژانس مستقر دارد.

دیگر خبرها

  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش
  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد
  • فرودگاه و خیابان های دبی به رودخانه تبدیل شد! (+فیلم)
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است