Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم، پر نشاط و قانونی در شهر خلیفان و روستا‌های این بخش همه امکانات و نیروی مورد نیاز پیش بینی شده است.

مردم ولایت مدار و قدر شناس این منطقه راس ساعت ۸ صبح از اولین دقایق آغاز رای گیری در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد ۲۵ صندوق در ۵۶ روستای این منطقه مستقر شدند از جمعیت ۱۶ هزار نفری بخش خلیفان حدود ۱۰ هزار نفر واجد شرایط رای هستند.

طبق اعلام بخشداری خلیفان حدود ۴۷۰ نفر عوامل اجرایی در دو دهستان کانی بازار و منگور شرقی در منطقه خلیفان مسئول اجرای انتخابات هستند.

همچنین با تلاش راهداران تمام راه‌های روستایی این منطقه باز است.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند