Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ان‌شاءالله خداوند به ملت ایران توفیق بدهد که در انتخابات حضور پیدا کنند، رأی بدهند و شایسته‌ترین‌ها را انتخاب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: افرادی که از مدت‌ها قبل در تأیید صلاحیت ها، هیأت‌های اجرایی و نظارت، عزیزان شورای نگهبان و کسانی که در جای جای مختلف استان و کشور به زحمت افتاده اند تا آراء مردم را اخذ کنند و حماسه دیگری خلق شود، قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به سالروز کودتای رضاخان، بیان کرد: رضاخان خیانت‌های بسیاری به بیت المال کرد و به صورت منطقه‌ای زمین خواری می‌کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: رضاخان بهترین و مرغوب‌ترین زمین‌ها را شناسایی و به به نفع خود مصادره می‌کرد و گفته می‌شود که وسعت بسیار زیادی از خاک کشور را برای خود و اطرافیانش مصادره کرد و همواره زمین‌های ناب کشاورزی خطه شمال مد نظرش بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امروز دادگاه عدل دینی به دنبال ورثه زمین‌هایی است که رضاخان به نفع خود و خاندانش مصادره کرد تا آن‌ها را به صاحبان اصلیش باز پس دهد و حقوق ضایع شده مردم زیر سایه عدل الهی به مردم بازگردانده شود.

خطیب جمعه قزوین با بیان اینکه رضاخان خیلی راحت مردم را تهدید می‌کرد و آن‌ها را می‌کشت، گفت: گفته می‌شود محمدرضا شاه به امام خمینی (ره) گفته بود اگر دست از کارهایت برنداری من چکمه‌های پدرم را می‌پوشم و امام در پاسخش گفته بود اگر تو چکمه‌های پدرت را بپوشی من نیز ذوالفقار جدم را بر می‌دارم.

او یادآور شد: آن‌هایی که امروز زمین خواری می‌کنند بدانند که پیرو رضاخان هستند و آن‌ها وقتی به بندگان خدا ظلم می‌کنند و سراغ حرام خواری می‌روند، درواقع از رضا خان پیروی کرده اند و راه او را ادامه داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و با تبریک روز مهندس، اظهار کرد: مهندسان جامعه، فرهیختگان جامعه هستند و انتظار از آن‌ها این است که مسئولیت‌ها و رسالت‌ها را امانت‌های خدا بدانند و بر اساس امانت الهی عمل کنند و نظارت جدی بر شهرسازی و استحکام خانه‌ها داشته باشند.

او افزود: اگر مهندسان کار خود را به درستی انجام دهند، در زمانی که زلزله و بلایای طبیعی پیش بیاید، اتفاقی برای مردم نمی‌افتد و جان هم‌وطنان عزیزمان در امان می‌ماند.

امام جمعه قزوین با اشاره به روز امور تربیتی، تأکید کرد: جایگاه تربیت در جامعه بسیار مهم است و صدا و سیما باید کانون تربیت در جامعه باشد تا فرزندان ما با تماشای برنامه‌های تلویزیونی، گامی اساسی به سمت رشد، تربیت، اخلاق و عبادت بردارند.

خطیب جمعه قزوین افزود: آموزش و پرورش نیز کانون تربیت و تعلیم است و خانواده‌ها نیز نقش مهمی در تربیت فرندان دارند و باید همه این موضوع را جدی بگیرند و در حوزه تربیتی، انتخاب همسر بسیار حائز اهمیت است.

او در ادامه به شب لیله الرغائب نیز اشاره کرد و گفت: باید در این شب بهترین آرزو‌ها را داشته باشیم و بهترین آرزو نیز دعا برای ظهور منجی عالم بشریت (عج) است و از خدا بخواهیم هر روز انس با قرآن و محبت اهل بیت (ع) در وجودمان بیشتر شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک