Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دانلد ترامپ در سخنرانی خود در کلرادو اسپرینگز از مردم پرسید «امسال جوایز آکادمی چقدر بد بود؟» و حاضران با هو کردن به این سئوال پاسخ دادند. او ادامه داد: «آنها اسکار بهترین فیلم را به فیلمی از کره جنوبی دادند که اصلا معلوم نیست درباره چیست. ما به اندازه کافی در حوزه تجارت و بازرگانی با کره مشکل داریم و تازه اینها جایزه بهترین فیلم را هم به آنها می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«انگل» به کارگردانی بونگ جون-هو روایتی است از اختلاف طبقاتی عمیق در جامعه کره جنوبی و بهار امسال موفق شد جایزه نخل طلایی بهترین فیلم را از جشنواره کن بگیرد. فیلم در نود و دومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار نخستین فیلم خارجی‌زبان لقب گرفت که اسکار بهترین فیلم را از آن خود می‌کند. بهترین کارگردان، بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی سه جایزه دیگر «انگل» بود.

ترامپ در بخش دیگر سخنان سینمایی خود از کیفیت «انگل» هم ایراد گرفت و افزود: «آیا فیلم خوب بود؟ نمی‌دانم. من دنبال فیلمی هستم که... مثلا می‌شود ما دوباره «بر باد رفته» داشته باشیم لطفا؟» داستان این فیلم کلاسیک سینمای آمریکا در دوران جنگ‌های داخلی آمریکا می‌گذرد و به دلیل به تصویر کشیدن شیوه رفتار اربابان سفیدپوست با برده‌های سیاهپوست همواره محل بحث و انتقادهای اساسی بوده است.

شرکت نئون به عنوان تهیه‌کننده «انگل» در صفحه اختصاصی در توییتر پاسخ انتقادهای ترامپ را به گونه‌ای دیگر داد و نوشت: «قابل درک است. او نمی‌تواند [زیرنویس‌ها] را بخواند.» از آنجا که «انگل» به زبان کره‌ای تولید شده، نسخه اصلی آن با زیرنویس انگلیسی در اروپا و آمریکا به نمایش عمومی درآمده است.

کد خبر 485636 برچسب‌ها سینما اسکار آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما اسکار آمریکا دونالد ترامپ بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد

در بخش ورزشکارانی با بیشترین پیشرفت، جود بلینگام از رئال مادرید برنده شد.

طرفداری | جود بلینگام ستاره جوان و انگلیسی رئال مادرید برنده جایزه لوریوس در سال 2024 شد.

به مانند برگزاری مراسم اسکار که برندگان توسط آکادمی انتخاب می شود نحوه برگزاری مراسم جایزه لوریوس نیز به همین شکل است. جود بلینگام که پیش از این و با درخشش در ترکیب رئال مادرید برنده جایزه پسر طلایی شده بود، امشب برنده یک جایزه دیگر و آن هم جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد.

جایزه لوریوس در بخش "ورزشکار پدیده سال" که به ورزشکارانی با بیشترین پیشرفت در طول یک سال اخیر اهدا می‌شود، بلینگام از رئال مادرید با لیندا کایسدو بازیکن کلمبیایی تیم زنان رئال مادرید، سالما پارایوئلو بازیکن تیم زنان بارسلونا، کوکو گوف (تنیس)، کین هاییانگ (شنا) و جاش کر (دو و میدانی) رقابت داشت. سرانجام این جایزه ارزشمند به هافبک جوان انگلیسی رئال مادرید تعلق گرفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد