Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@21:45:12 GMT

پسر شیشه ای مادرش را به قتل رساند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۴۷۱

پسر شیشه ای مادرش را به قتل رساند

خبرگزاری میزان- سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از قتل هولناک یک زن به دست پسرش خبر داد. تاریخ انتشار: 14:53 - 02 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۶۹۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ عباس مرادی  سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از قتل هولناک یک زن به دست پسرش خبر داد.

سرهنگ مرادی در توضیح این خبر، گفت: ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه مورخه چهارشنبه ۳۰ بهمن سالجاری خبری مبنی بر قتل یک زن ۷۰ ساله به این کلانتری گزارش شد که تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به خانی‌آبادنو اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با حضور در خانه با جسد زن سالمندی که در کف آشپزخانه روی زمین افتاده و از ناحیه بالا ابرو، سرش به دو‌قسمت تقسیم شده و مغز قربانی کف آشپزخانه پخش شده بود، روبرو شدند.

سرکلانتر دهم ادامه داد: ماموران در تحقیق از همسایه‌های مقتوله اطلاع پیدا کردند که پسر ۴۷ ساله خانواده که  از ۲۵ سال قبل اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشته و به خاطر اعتیادش همسرش از وی جدا شده و با دختر عقد کرده‌اش زندگی می‌کند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بررسی‌ها مشخص شد او، ۱۵ سال قبل نیز تحت تاثیر مواد مخدر شیشه پدرش را به شدت کتک‌زده و باعث فلج شدن و مرگ پدرش می‌شود که خانواده وی او را بخشیده و این مرد آزاد می‌شود.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران در این مرحله پی بردند که چندی قبل او به کمپ ترک اعتیاد می‌رود، اما از ۶ روز قبل که از کمپ بیرون می‌آید و از همان روز درگیری‌های لفظی او با مادر، خواهر و دخترش به گوش می‌رسیده و حتی یکبار دخترش بدون کفش و با لباس خانه از ترس جانش از خانه خارج شده است و در این مدت دخترش را وادار به خرید مواد مخدر شیشه کرده است.

وی عنوان کرد: تحقیقات نشان از آن داشت که عامل جنایت مرد شیشه‌ای است که ردیابی‌های پلیسی آغاز شد تا اینکه در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه متهم در یکی از خیابان های تهران در حالی که چاقو به دست داشت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، متهم در اعترافاتش گفت: جرمم را قبول دارم، اما او مادرم نبود و یک شیطان در نقش مادرم بود.

سرهنگ مرادی در خصوص اعترافات متهم گفت: قاتل ادعا کرد در حمام بودم و مادرم که یک شیطان بود به سراغم آمد و گفت یا من تو را می‌کشم یا تو مرا می‌کشی که به سمتم حمله کرد که ۳۰ تا ۴۰ ضربه مشت به سرش زدم و موهایش را کشیدم تا جسدش را داخل یخچال بگذارم تا دیگر او را به سردخانه نبریم و دیگر چیزی به یاد ندارم.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که قاتل در زمان قتل مواد مخدر حشیش، شیشه و ۲۰ عدد قرص مصرف کرده است.

گفتنی است، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: دستگیری ۳۰هزار معتاد متجاهر از منطقه هرندی/۶ میلیارد برای بازپروری هزینه شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قتل حوادث قتل پسر شیشه ای مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف یک تریلی حامل یک تن شیشه ادغام شده در سنگ خبر داد.

مهر در خبری نوشت: سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده بزرگ‌ترین محموله شیشه کشف شده در تهران در حال انجام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895839

دیگر خبرها

  • دستمزد دلاری و نجومی انتقال یک تن شیشه به تهران!
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت