Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه 280 هزار لرستانی تاکنون در انتخابات شرکت کرده‌اند گفت: تیر ضد انقلاب به سنگ خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعات آغاز رای‌گیری شاهد ازدحام جمعیت و حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم و هر لحظه جمعیتی که برای شرکت در انتخابات مراجعه می‌کنند بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای آغاز رای گیری تا کنون بالغ بر ۲۸۰ هزار نفر در استان لرستان رای داده و هر لحظه این آمار افزایش می یابد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: حضور مردم در این دوره از انتخابات بسیار چشمگیر است و امروز نیز ملت ایران همانند همیشه در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بیان کرد: علیرغم این که دشمنان و ضدانقلاب برای کمرنگ کردن حضور مردم تبلیغ می کند اما به کوری چشم آنان مردم به وظیفه خود به خوبی عمل کردند و در صحنه حضور دارند.

سردار کشکولی گفت: مردم هم برای پایداری جمهوریت و هم برای حقی که در سرنوشت کشور دارند شرکت می کنند و طبق سلیقه خود افراد را انتخاب می کنند تا راهی مجلس شوند.

وی تصریح کرد: به طور متوسط برای هر صندلی مجلس شورای اسلامی ۲۷ نفر نامزد شده اند و هر کسی با هر سلیقه و جناحی در این انتخابات حضور دارد و مردم آزادانه انتخاب می کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: مردم ایران هوشمند و بصیر هستند و می دانند که یک رای هم اثرگذار است و بار دیگر در این انتخابات حماسه ای عظیم خلق می کنند. با برنامه ریزی های انجام شده امنیت در لرستان برقرار است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد خبر 6079087

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • تجمع مردم کاشان در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه + فیلم
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • شادی لرستانی ها در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه
  • ذوالنوری: مشارکت مردم در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود